Pentex – Kamera Laila

Ayah balik kerja bawak satu bekas bulat yang dalamnya tak tahu apa benda , si laila pun buka , di pijaknya dengan kaki benda tu , alah bekas bulat macam telur yang dalamnya ada mainan , kalau ikutkan selang 2-3 hari ayah akan beli ler mainan apa tuk anak dia.

pentex mainan

Sekali keluar kamera pentex tu , jenama pentex tau ..

yang best laila sebut.

“awan bu ade ni”

ayahnya pun oh .. awan ibu yang mana ?

“awan ibu yang g kl cici dengan ela tu”

ayahnya pandang saya .. siapa dan apa yang laila cakap ni, haha macam biasa ayah tak faham bahasa pelat budak-budak ni , sebenarnya laila merujuk kepada kakyanmie , kelmarin saya bawak laila ke program street smart KLCC dengan kakyanmie. Laila nampak kamera kakyanmie yang besar gedabak tu , tengok dah 3 bulan kot jumpa kakyan tu , masih lagi segar dalam ingatan laila.

aksi laila dengan pentex
aksi laila dengan pentex

Hahaha dalam gambar di atas nampak besar je kan , tapi sebenarnya kecik je pun , dah kemana-mana mesti bawak kamera tu , sampai ada yang tertipu dan ingat kamera betul pulak.

31 Comments

  1. Hafizul 20 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 20 May 2012 Reply
      • Hafizul 20 May 2012 Reply
  2. Jebeng Otaiβ„’ 16 March 2012 Reply
  3. Ummi Hanie 15 March 2012 Reply
  4. kakyong 15 March 2012 Reply
  5. maya mustwany 14 March 2012 Reply
  6. Azyani 14 March 2012 Reply
  7. sabree hussin 14 March 2012 Reply
  8. hafizal 14 March 2012 Reply
  9. kimmie 14 March 2012 Reply
  10. Androidtan 14 March 2012 Reply
  11. bardboo 14 March 2012 Reply
  12. mama pipie 13 March 2012 Reply
  13. budakserius 12 March 2012 Reply
  14. muazfaris 12 March 2012 Reply
  15. cmratu 12 March 2012 Reply
  16. ohcikgu 12 March 2012 Reply
  17. ila 12 March 2012 Reply
  18. Norizwan 12 March 2012 Reply
  19. puan kutu 11 March 2012 Reply
  20. Denaihati 11 March 2012 Reply
  21. azmanisma 11 March 2012 Reply
  22. titan 11 March 2012 Reply
  23. Juan 11 March 2012 Reply
  24. akubiomed 11 March 2012 Reply
  25. eiela 11 March 2012 Reply
  26. Adibah 11 March 2012 Reply
  27. yanmie 11 March 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.