pentex mainan

Pentex – Kamera Laila

Ayah balik kerja bawak satu bekas bulat yang dalamnya tak tahu apa benda , si laila pun buka , di pijaknya dengan kaki benda tu , alah bekas bulat macam telur yang dalamnya ada mainan , kalau ikutkan selang 2-3 hari ayah akan beli ler mainan apa tuk anak dia.

pentex mainan

Sekali keluar kamera pentex tu , jenama pentex tau ..

yang best laila sebut.

“awan bu ade ni”

ayahnya pun oh .. awan ibu yang mana ?

“awan ibu yang g kl cici dengan ela tu”

ayahnya pandang saya .. siapa dan apa yang laila cakap ni, haha macam biasa ayah tak faham bahasa pelat budak-budak ni , sebenarnya laila merujuk kepada kakyanmie , kelmarin saya bawak laila ke program street smart KLCC dengan kakyanmie. Laila nampak kamera kakyanmie yang besar gedabak tu , tengok dah 3 bulan kot jumpa kakyan tu , masih lagi segar dalam ingatan laila.

aksi laila dengan pentex
aksi laila dengan pentex

Hahaha dalam gambar di atas nampak besar je kan , tapi sebenarnya kecik je pun , dah kemana-mana mesti bawak kamera tu , sampai ada yang tertipu dan ingat kamera betul pulak.

31 Comments


Leave a Reply

Your email address will not be published Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

UserOnline

Kategori

Arkib