Pengalaman Bersama Astro First

Pengalaman bersama ASTRO FIRST ..haha bestt sebab bee mang teringin nak tengok cerita-cerita yang keluar di pawagam tapi tak boleh tengok sebab …apa lagi anak-anak lah takkan nak bawak budak kecik masuk pawagam weii..nak tinggal tak sampai hati lah pulak! lagi pun memang tak pernah berenggang dengan anak-anak bee tu….sayang sangat! hikss..

Tapi yang tak best nyer…cerita tu sendiri..bee beli cerita ngankung tau! ingat kan seram tapi tak.Cerita ngankung nih mula jer dah buat bee ketawa berdeket-deket…tak seram langsungtapi bini zaidi kawan laki bee tuh bukan mai lagi tak mo tengok ..dia hadap dinding jer sepanjang 1 jam…haha kelakar!.bee suka cerita seram jer..lain tak minat ah!…nak tunggu cerita khurafat pulak nih..tak sabar..tapi tu lah cerita seram malaysia nih tak seram sangat laa~..
Damping malam tu pun mcm tak best jer..bee tak nk tengok! Aku Masih Dara tu mcm best tapi mcm dah boleh agak jalan cerita nya..tak nak jugak tengok kat astro first ..bee nak cerita khurafat jer nih..ermm eh cerita luar negara memeng tak de kat astro first eh ? siapa tau ?

Kini Pawagam Dirumah Anda…Untung tau RM15 selama 48 jam tayangan dari tarikh pembelian..tengok lah ulang-ulang ..panggil jiran-jiran , sanak saudara , orang kampung datang tengok..haaa! tak per bayar sekali saja…dalam masa 48 janm yer.!

15 Comments

  1. kakngah 24 January 2011 Reply
  2. PuanBee 19 January 2011 Reply
  3. PuanBee 19 January 2011 Reply
  4. PuanBee 19 January 2011 Reply
  5. PuanBee 19 January 2011 Reply
  6. PuanBee 19 January 2011 Reply
  7. Tuan-Belog 19 January 2011 Reply
  8. mummy_ayu 19 January 2011 Reply
  9. sw33tdarling 19 January 2011 Reply
  10. Be Simple Beb(BSB) - threeQ 19 January 2011 Reply
  11. Whitey Mommy 18 January 2011 Reply
  12. PuanBee 18 January 2011 Reply
  13. PuanBee 18 January 2011 Reply
  14. Ummiross 18 January 2011 Reply
  15. She's retarded 18 January 2011 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.