Peminat Drama : Rindu bertamu di Abu Dhabi (Akasia tv3)

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ya .. khas untuk peminat drama. Selepas drama setia hingga hujung nyawa ini tamat. Berita datang katanya drama berikutnya adalah Rindu Bertamu di Abu Dhabi dan pelakonnya hebat-hebat belaka. Buat peminat drama lagi-lagi drama di slot akasia tv3 pastinya tidak akan lepas kan peluang menyaksikan drama terbaru ini walau apa pun dugaan mendatang.

Sinopsis

Rindu bertamu di Abu Dhabi akan mula ke udara pada 11 febuari 2013 , minggu ini adalah minggu terakhir drama setia hujung nyawa (eee geram kan .. tengok drama tu ). Drama ini akan di bintangi oleh Fahrin Ahmad , Tasha Shila , Fouziah Gous , Dato’ Rahim Razali , Aiman Hakim Ridza , Lydiawati , Kismah Johar , Ridz Amin , Hairi Safwan , dan Syatilla Melvin.

Lokasi pengambaran adalah bertempat di Abu Dhabi , di katakan negera terkaya dunia. Harus tengok … drama ini mengandungi 28 siri terbitan Zeel Productions.

Ost nya kali ini di nyanyikan sendiri oleh pelakon Fahrin Ahmad ( bagaimana suaranya ek ? sama-sama layan .. )

Sama-sama nantikan kemunculan drama Rindu Bertamu di Abu Dhabi selepas tamatnya drama Setia hingga hujung nyawa ( yang buat aku geram menanti )

Chaw ~

Sumber foto : Edtv pembekal rasmi segala gambar dan info mengenai drama ini 🙂 . Gambar menarik ada disana..

Comments

  1. pelkaon2nya hampir sama dgn satu drama kat astro itu hari… yg ada noor khiriah tu.. carik bakal suami di abu dhabi… lawok betul

    ni mesti alang2 dah sampai ke sana, buat 2 – 3 drama seklai. tu sebab pelakon2nya hampir same je

  2. Tengok tak sungguh mana lagi citer ni..sebab awlnya memang tak suspen..pertengahan hingga ke penghujung baru sedap sy nk tgok..hehe..

  3. adakah drama ini akan top macam drama setia hujung nyawa? ^_^

  4. Sepertinya drama ini menarik, hanya saja Indonesia tidak ada. Kalau mempunyai TV Channel mungkin bisa menikmati drama ini

  5. pasti satu lagi drama yang bakal menggegar

  6. cantik gaun tu 🙂

  7. Budak Nakal :

    Ahak…leh layan..yahoo…Setia hujung nyawa pun best..xpi nk abis dah…huhuhu

  8. Lamanya tk layan drama…tp betulla…yg lain dh ok…sorg je tk ok dlm berpakaian…hmmm

  9. jauh dorang berlakon yer…

  10. *gaun

  11. dah kenapa yang sorang tu pakai gaub depan masjid..haih

Speak Your Mind

*