(OST Sejuta Cinta Marshanda ) Lirik lagu Marshanda Sejuta Cinta Marshanda

Lirik lagu Marshanda Sejuta Cinta (OST Sejuta Cinta Marshanda)

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya

Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan

Reff:
Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya

Back to Reff: 2x

Sudah memang sudah

Please follow and like us:
follow subscribe - (OST Sejuta Cinta Marshanda ) Lirik lagu Marshanda Sejuta Cinta Marshanda0

10 Comments

  • mrs.sabri

    09/03/2011 at 11:56 PM Reply

    oooo test seo rupanya..hehehe 🙂

    • admin

      10/03/2011 at 12:35 AM Reply

      heee tau tk pe bee ngah bereksperimen kebenaran kata2 org wp nih mesra SEO betul ke ?

  • sahromnasrudin

    09/03/2011 at 8:28 AM Reply

    assalamualaikum…

    lama tak singgah kat pn bee nie..semoga puan bee dan keluarga sihat walafiat ya…:-)

    • admin

      09/03/2011 at 9:24 AM Reply

      waalaikummusalam..haaa lama kemana menghilang ?? terima kasih yer…semoga sahromnasruddin pun sama 🙂

  • ArdiniHumaira

    09/03/2011 at 3:04 PM Reply

    dni suka cite ni 😀

    • admin

      10/03/2011 at 12:29 AM Reply

      iyer ker ? sat nk pergi tengok sipakah gerangan dini ini 🙂

  • mrs.sabri

    09/03/2011 at 1:16 PM Reply

    kenapa la agaknya akak tak berapa suka tgok drama dari seberang padahal akak perhatikan ramai je yg suka..hehe 🙂

    • admin

      09/03/2011 at 1:37 PM Reply

      ntah kak bee pun tk berapa suka gak hee..bee nak test SEO ni kak..layan 🙂

  • Novelgurl

    09/03/2011 at 9:50 AM Reply

    Salam..haha..mak saya suke tgk =D

    • admin

      09/03/2011 at 1:34 PM Reply

      wasalam haaa….biasa mak2 suka layan cerita gini akk kureng gak 🙂 nk test jer nih …

Post a Comment