Nak Jadi Princess

Bawa si laila pergi D.I.Y , bukan main meriah disitu .. una n laila hari lahir diorang jatuh bulan 5 dan 6 , siap buat permintaan , hari jadi una nanti nak pakai crown sambil potong kek .. haha amboi budak-budak ni ..

princess

Tanya laila besar nanti nak jadi apa ? dia jawab nak jadi princess , biasa lah kan .. budak perempuan , dulu-dulu ibu pun ada berangan nak jadi princess , tapi dah jadi princess dah sekali jer masa naik pelamin dulu ..

aneka barangan budak perempuan untuk sambut hari jadi

Barang aksesori budak perempuan punya banyak , ni kalau disuruh pilih , laila memang tak terpilih lah rasanya .. penuh bling bling semuanya ..cekak rambut , getah rambut , crown , tongkat sakti pun ada , eii macam-macam lah …

di D.I.Y

Nanti memang nak beli untuk hari jadi una , tapi biasalah budak-budak kejap je seronoknya , lepas tu humban tah kemana-mana ..Tapi ibu pun geram tengok benda-benda budak perempuan ni ..

Lokasi : D.I.Y Axis Atrium Ampang.

26 Comments

  1. puan kutu 28 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 28 April 2012 Reply
  2. Ummi Hanie 27 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 28 April 2012 Reply
  3. Ibu Mifzal Arsyad 27 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 April 2012 Reply
  4. azura 27 April 2012 Reply
  5. ProfHariz 27 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 April 2012 Reply
  6. sweetkurma 27 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 April 2012 Reply
  7. ummiross 27 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 April 2012 Reply
  8. Mus 27 April 2012 Reply
  9. Denaihati 27 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 April 2012 Reply
  10. hafizal 27 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 April 2012 Reply
  11. juanita 27 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 April 2012 Reply
  12. akubiomed 27 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 April 2012 Reply
  13. eiela 27 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 April 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.