Moeder susu khas untuk ibu menyusu dan hamil yang ingin memperbanyakkan susu

Kali ni saya nak memperkenalkan Moeder yang mmpunyai fungsi untuk menambah khasiat dan pengeluaran susu ibu. Seterusnya ibu ibu yang hamil dan menyusu dapat menjaga kesihatan diri sendiri dan bayi mereka di samping dapat menyempurnakan perjalanan menyusu bayi selama 2 tahun. Saya percaya ramai ibu di luar sana berhajat untuk menyusukan anak mereka sehingga cukup 2 tahun dan mengalami masaalah susu kurang atau baby tak cukup susu.

RASA MOEDER :

Saya dah cuba sendiri rasa moeder sebelum tulis di blog ini , rasa moeder lebih kepada rasa susu bijirin , seolah-olah nestum atau pun soya. Tidak terasa seperti susu kambing segar tu pun. Untuk mereka yang semasa mengandung tak boleh terima rasa susu , boleh cuba minum Moeder.Juga sesuai untuk mereka yang memang tak suka susu. Tidak terlalu manis , sedap dan wangi. Selepas 3 hari saya mencuba , pembungan menjadi sangat lawas. OK ni .. sebab saya memang susah nak membuang. Saya rekomen kepada ibu dalam pantang juga. SANGAT BAGUS dan berkhasiat. Susu menjadi lebih banyak dan pekat.Anak tak meragam lagi.

sUSU MODER PENAMBAH SUSU BADAN

Apa itu MOEDER ? 

  • Moeder adalah salah satu produk makanan tambahan dimana membantu ibu-ibu atau bakal ibu diluar sana untuk menjaga kesihatan mereka serta cahaya
  • Moeder juga merupakan salah satu perangsang susu badan dimana kebanyakan ibu-ibu di Malaysia mengalami masalah kurang susu badan, letih, sakit2 badan, kulit kendur selepas bersalin, payudara kendur dan masalah kulit.

moeder 4

Kandungan Moeder

  1. Susu kambing.
  2. Ekstrak Tomato.
  3. Habbatussauda.
  4. Madu.
  5. Ekstrak Anggur.
  6. Lutein.
  7. Bird nest.
  8. Kurma.
  9. Manna.
  10. Bilberry.
  11. Aloe vera.
  12. Lobak merah.
  13. Brokoli .
  14. Omega 3.
  15. Betik.
  16. Stevia.
  17. Vanilla.
  18. Non diary creamer

RASA MOEDER

KEBAIKAN MOEDER BUAT IBU DAN ANAK

Khasiat buat Ibu hamil :

  • Mencerahkan Kulit.
  • Mengatasi masalah rabun malam
  • Meningkatkan daya tubuh dan stamina  serta tenaga semasa hamil
  • Mengurangkan Risiko tekanan darah tinggi dan rendah ketika Hamil.
  • Mengatasi masalah depresi (Stress)
  • Menguatkan sistem penghadaman dan daya tahan terhadap keracunan makanan.
  • Mengelakkan Sembelit bagi ibu Hamil
  • Menguatkan Pernafasan (mengurangkan asma dan lelah bg ibu hamil)
  • Membanyakkan darah (pengganti kerang seperti tradisional)
  • Meningkatkan produksi susu ibu (Banyakkan susu ibu)
  • Melembabkan kulit
  • Mengurangkan kesan selulit pada perut
  • Mencegah osteoporosis
  • Mencegah sakit pinggang dan tulang belakang ketika hamil kerana membawa kandungan
  • Menguatkan kandungan bagi ibu baru hamil
  • Memberi lebih tenaga ketika proses bersalin
  • Mengatasi masalah mual.
  • Menormalkan metabolisme
  • Mencegah kegemukan selepas bersalin
  • Rasa Vanila berlemak tanpa menyebabkan rasa loya.

Khasiat buat Kandungan atau bayi :

  • Mengurangkan Risiko demam kuning
  • Meningkatkan daya tahan tubuh bayi (selsema demam)
  • Melebatkan rambut
  • Menghitamkan rambut dan bersinar terhadap bayi
  • Memutih dan melicinkan kulit bayi
  • Membantu menguatkan sistem paru-paru bayi.
  • Mencegah asma dan lelah
  • Mencegah Rabun ketika besar
  • Membantu pembentukan otak, saraf, plasma darah, dan organ pembiakan
  • Membantu kecergasan otak bayi (Anak Pintar)
  • Membantu sistem pencernaan bayi yg menyusu badan ibu yang mengamalkan Moeder

Khasiat buat Ibu selepas hamil @ menyusu bayi @ bayi menyusu  :

  • Membanyak dan memekatkan produksi susu
  • Mencegah kegemukan
  • Mencerahkan & Melembab kulit
  • Membantu hilangkan selulit ketika hamil
  • Membantu merawat luka dalaman semasa deliver (bersalin) dengan cepat.
  • Memberi tenaga terutama ketika berpuasa tetapi meyusukan bayi.
  • Mengurangkan stress
  • Mengatasi atau mencegah rabun.
  • Mengenyangkan bayi dan atasi masalah sedu
  • Menguatkan sistem pernafasan bayi.
  • Membantu daya ingatan bayi

moeder 3

Cara Minum :

Bancuh menggunakan air suam ( 200ml ) 1 scoop . 1 scoop siang dan juga 1 scoop malam sebelum tidur. Elakkan di ambil bersama  kaffein.

Harga

RM159/169ss termasuk postage
Promosi : RM129 termasuk postage seluruh Malaysia valid until 31/7/2015

Gambar Rujukkan
https://goo.gl/KqbVuh

UNTUK ORDER MOEDER BOLEH HUBUNGI:

017-334 0343 / 018-2976697 / 016-4460677

ATAU UNTUK MAKLUMAT LANJUT BOLEH KUNJUNGI:

FACEBOOK MOEDER HQ

Comments

  1. nor hanah diris :

    brapa bulan ya d minum untuk 1tin tu? bole sampai 6bln ka?

  2. satu produk terbaik yang membantu ibu ibu yang mempunyai masalah susu badan yang kurang

  3. Yang ada omega-3 yang bagus tu

  4. Alhamdulillah, banyak khasiat dia kan kak bee 🙂

  5. macam menarik ni

  6. Satu lagi pilihan milk booster untuk ibu-ibu yang menyusukan ank…

Speak Your Mind

*