Misi mencari baju pengagkap selesai

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

image

Cuti 3 hari di gunakan sebaik nya. Hari sabtu kami anak beranak mencari pakaian seragam pengangkap untuk aliya. Tahun 3 dah mula ada kelab , persatuan beruniform. Jadi mak ayah boleh lah besedia duit lebih sikit jika anak akan masuk tahun 3.

Sepasang baju pengangkap termasuk aksesori .. tshirt dan tudung RM150. Kasut lain.

Kalau nak murah dan berbaloi dengan harganya pergi lah ke pertama komplek. Kalau rajin tawar menawar dapat murah lagi. Tapi saya kurang cekap tawar menawar .. anak-anak minta air la .. minta makan la .. syamim minta susu. Jadi cepat-cepat pilih.. bayar dan balik.

Kemudian sempat singgah shopping pakaian untuk anak-anak terutamanya syamim. Pakaian yang sesuai sikit untuk bejalan jauh. Erm.. nak jumpa ayah katanya.

image

Cadang nak buat passport tapi atas sebab tertentu tak jadi buat. Nanti kita usahakan buat hari isnin ni.

Mood tak sabar.

Comments

  1. Seru ya, menyiapkan seragam untuk anak-anak.

  2. ejaan pengakap macam salah je kat tajuk nih, hehehe

  3. Wah masuk pengakap. Belanja pakaian seragam pengakap agak mahal.

  4. dah tukar pengakap ke? aritu puteri islam kan…

  5. Seronok tengok Kak Bee menyediakan persiapan anak-anak ke sekolah. .

Speak Your Mind

*