Mereka tak pernah letih

24/11 tarikh tuk check-up..timbang berat..dan sukat ketinggian…apa yang menarik ? berat masih di takuk lama..bukan tak naik berat tapi sikit jerrr…tinggi jer bertambah-tambah..berat ibu n ayah jer bertambah banyakk…pelikss…macam mana berat nak naik …tengok lah bertapa lincah cergasnyer diorang ni…reround 1 klinik…bee marah sket2 lahh kaber cun sehhh…tapi sket pun tak dihiraunyer……lincah cergas anak2 ni…

 

main nyorok-nyorok
baby berlari-lari, air masak tak ketinggalan…mesti ada kat tangan..
possing pulak kat pagar
kakak yang over acting
baby tengah pikir..nak panjat keeee…tak nak panjat..?

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.