Mary Kay Beauty Workshop Bangi 4 December 2011

Spread the love

Jemputan khas untuk semua wanita bagi menyertai Mary Kay Beauty Workshop bertempat di Bangi pada 4 December 2011 ini , Kepada sesiapa yang berada di kawasan bangi atau tempat yang berdekatan jom lah sertai Mary Kay Workshop ini , untuk mendaftar sila hubungi Puan Juanita segera , Bayaran RM15 sahaja.

poster mery kay  - bangi

Dalam Beauty Workshop Mary Kay ini nanti akan ada pelbagai aktiviti seperti dalam entri ini .. Kalau tak dapat pergi pada 4 Disember ini korang boleh juga tetapkan temujanji untuk mengadakan Beauty Workshop di tempat sendiri dengan tarikh dan hari yang lain mengikut kesesuaian masing-masing , hubungi Puan Juanita seperti maklumat yang tertera di bawah ok ! 🙂

konsep business di dalam Mary Kay, berkongsi secara ikhlas dengan wanita lain..

Sila hubungi Puan Juanita untuk mendapatkan Skin Care Class secara percuma?

juanitaasani@yahoo.com
019-3049345

14 thoughts on “Mary Kay Beauty Workshop Bangi 4 December 2011”

  1. Klu tau dek org rumah, mau pegi je ni. Dahla da 3 hari bturut-turut ulang alik dr Bangi ni. Penatnya.

    1. Eh….mmg set kita sesuai utk pompuan & laki..
      Bro da test dgn org lain kan…xley r deal ng saya 🙂

  2. wujud rupanya beauty workshop camni.. rm15 ke percuma? sbab bwah tu tulis percuma. (tanya konfiden cam nak pegi je kan)..

    1. untuk traikh di atas , bayar rm 15 , tapi percuma kalau tak sempat nak pergi di tarikh atas dan buat temujanji lain ..hik..leh le ajak wife pergi ..

    2. Kebiasaan nya percuma.
      tapi sebab kami buat workshop & menyewa tempat orang lain.

      kalau kelas one to one percuma ya 🙂

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *