Mandi manda di kolam ayer panas

Update pendek ringkas dan padat , haha biasalah bila balik kampung memang penuh dengan aktiviti .. seronok sangat kalau duk di taiping ni ..

jika sesiapa yang secara tak sengaja singgah di taiping boleh lah bawa keluarga terjah ke kolam ayer panas di trong taiping , bayaran murah bangat.

Bayaran mandi kolam air panas trong 

RM2 Untuk dewasa dan kanak-kanak

BiliK RM3

Bilik VVIP RM10

kolam air panas

kolam air panas

trong

trong taiping

trong taiping

kolam air panas

mandi di kolam air panas taiping

kesimpulannya kolam ni sesuai di bawa anak-anak , kolam air panas ni terkenal dengan pelbagai kebaikkan untuk badan , selain dari tu kolam ni panas secara semuljadi , budak-budak kemain seronoknya ..

kalau ada typo buat2 tak nampak ya tengah update dalam van ni –

(Visited 22 times, 1 visits today)

86 thoughts on “Mandi manda di kolam ayer panas

  1. zie fauzi

    baru malam tadi sampai dari taiping…tidoq semalam kt taiping pastu lepak kat bukit merah,petangnya patah balik tapah terus gopeng ambik kereta..terus balik sungai petani..mecabar sungguh ikut cik abg pi kursus kali ni…. huhu

  2. aireen

    aik…mcm kena p ni… anak yg lapan bulan suka main air…. tp ni air panas… kat mana ae… saya dok kat air kuning

    1. puanbee Post author

      tak join lah , malas nak mandi bagai , budak2 ramai tu tk terkejar , rasnaya famili kami jer riuh rendah dengan budak2 , bayangkan 13 org budak.. semua org yg memandang mesti tegur punya

  3. Ummi Hanie

    adoi bestnye… hasben nis ni biaselah, klu balik dr kampung di perak tu, lajuu je naik highway… jarang2 nak lalu jalan lama ni… idak boleh juga singgah2… 😉

      1. puanbee Post author

        kena beli tanah tu sekali kot , tanah tu memang hasilakn belerang untuk jadikan air tu panas secara semulajadi , untuk badan tuan tanah tu , dalam banyak2 tempat , tempat tu je ada belerang ..

  4. anif

    Best juga ni.. Buat merendam badan bagi melegakan lenguh-lenguh sendi! 😀

    Err.. kolam kechil & besar sama harga la! 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>