Makan di D’Malee Classic Seafood

Salam……. pukul betapa bertolak sekarang singgah di lumut dulu , walau hati ni nak sangat cepat sampai .. tapi kita kena ikut apa kata driver ..

Anak-anak masing2 dah macam-macam bunyik .. cepat lah ayah .. cepatlah ayah ….

Singgah rumah bujang memang ayah depa tak kasi kami turun dri kereta lah jawabnya .. sempat update blog ni …

mai layan kedai makan yang kami singgah ni , sedap .. kalau korang tersinggah lumut boleh lah terjah kedai ni …

20120531-215657.jpg

20120531-215732.jpg

20120531-215742.jpg

20120531-215759.jpg

Search

Comments

  1. NOOR ATHIRAH BINTI SUHAIMI :

    waktu beroperasi dri jam berapa hingga ke jam berapa???

  2. MasyaAllah sedapnya.. Yummy2x…
    Aldy Shah recently posted..Plain bawal awesome!My Profile

  3. lama xsampai ke lumut…

    ape name kedainya?
    Ummi Hanie recently posted..Live blogging dari handphoneMy Profile

  4. perghh..makan besar puan bee ya..
    mesti mahal ni..
    Din recently posted..[Review] Nikon Coolpix L310My Profile

  5. puan bee,, tak jem ke balik..
    semalam saya g perak gak..taiping..jem dari sg buloh tuh
    Mynastore recently posted..Cape Blouse – Pre orderMy Profile

    • kami dah balik lama hari khamis petang tu , masa tu tak ramai lagi yg bercuti .. tak jem tapi hujan lebat gile .. so ikut jalan kampung banyak menyinggah lah

  6. yang penting isi perut dulu..hehe
    Ibu Mifzal Arsyad recently posted..Sinopsis Drama Deejavu Di Kinabalu (Slot Akasia TV3)My Profile

  7. sedapnya nampak
    hamizi recently posted..wah cam hotel la mizi..My Profile

  8. Sedap semuanya. Meriah sgt cara hidangan.

  9. Dashyat org perak ni..makan dekat lumut he3..

  10. Nampak sedappp :D
    Sally Yatiey recently posted..BersyukurlahMy Profile

  11. wahh..makan lagi..makan lagi..
    titan recently posted..Mencintai Ain Maisarah – Part 4My Profile

  12. unik cara susunan mknn atas pinggan :)
    Ikhtiar Shah recently posted..Ini Bukan Niat, Tapi Dah TabiatMy Profile

  13. Kt mana dmalee nie?bgtau la detail.hehe kutu selalu gak g lumut.adk ipar dok sana
    puan kutu recently posted..Lukisan Doraemon AimanMy Profile

  14. Nampak sedap makanan kat kedai ni. Restoran ni kat Lumut ke kak?
    Sara recently posted..Susah Senang Peniaga OnlineMy Profile

  15. bagitahulah harganya sekali bee.. :)
    mrs.yie recently posted..LAYAN PEMINAT ‘SAYANG CIKGU KETAT-KETAT’ DI FACEBOOKMy Profile

  16. Tak sampai lai kesana Bee.. nanti singgah..
    nurmisnan recently posted..Teh Pasli dapat membersihkan buah pinggangMy Profile

  17. Gambar ats tu, kailan ikan masin ke???hehe..cam best jer…
    Hafizul recently posted..Terima Kasih Owner Blog HatiputeraMy Profile

  18. berbunyi pulak perut bila tengok makanan tu,,kalau ada kelapangan nak jugak saya berkunjung ke situ.
    hatiputera recently posted..TOP COMMENTATOR LELAKI KACAK MEIMy Profile

  19. lapar pulak jadinya bila tengok post ni….
    Qaseh Gifts recently posted..Jaket untuk Buku?My Profile

  20. Nanti ada masa bolehla bertandang disitu~
    Izzuddin Fauzi recently posted..1 Jun 2012 – Mulut Kita Akan Mula Di KunciMy Profile

  21. Apa nama restoran yang Puan Bee singgah ini?
    akubiomed recently posted..Hero-hero kacak AkuBiomed dan Pandak didalam promo Semanis KurmaMy Profile

  22. nanti bila sampai lumut insyaAllah boleh cari kedai ni.

  23. gmbr no 3 tu ikan ker?..huhu
    Jebeng Otai™ recently posted..Menewaskan GergasiMy Profile

  24. Sedapnye :)
    Diya Sofea recently posted..Fesyenista Manja Baby Kiko 2My Profile

  25. sedap juadah tuh
    Juan recently posted..Pelan Rumah Impiana Casa Kluang JohorMy Profile

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

Hakcipta Terpelihara · PuanBee.com · Diselia dan diselenggara oleh AI MEDIA NETWORK
%d bloggers like this: