Makan di D’Malee Classic Seafood

Salam……. pukul betapa bertolak sekarang singgah di lumut dulu , walau hati ni nak sangat cepat sampai .. tapi kita kena ikut apa kata driver ..

Anak-anak masing2 dah macam-macam bunyik .. cepat lah ayah .. cepatlah ayah ….

Singgah rumah bujang memang ayah depa tak kasi kami turun dri kereta lah jawabnya .. sempat update blog ni …

mai layan kedai makan yang kami singgah ni , sedap .. kalau korang tersinggah lumut boleh lah terjah kedai ni …

20120531-215657.jpg

20120531-215732.jpg

20120531-215742.jpg

20120531-215759.jpg

(Visited 2 times, 1 visits today)
About puanbee

Seorang anak , isteri dan ibu. Mempunyai 4 orang cahaya mata. Berumur 30-an , Suri rumah sepenuh masa tetapi mempunyai perniagaan online. Segala terguran dan komen boleh terus hubungi admin melalui EMAIL.

Comments

  1. NOOR ATHIRAH BINTI SUHAIMI :

    waktu beroperasi dri jam berapa hingga ke jam berapa???

  2. MasyaAllah sedapnya.. Yummy2x…

  3. lama xsampai ke lumut…

    ape name kedainya?

  4. perghh..makan besar puan bee ya..
    mesti mahal ni..

  5. puan bee,, tak jem ke balik..
    semalam saya g perak gak..taiping..jem dari sg buloh tuh

    • kami dah balik lama hari khamis petang tu , masa tu tak ramai lagi yg bercuti .. tak jem tapi hujan lebat gile .. so ikut jalan kampung banyak menyinggah lah

  6. yang penting isi perut dulu..hehe

  7. sedapnya nampak

  8. Sedap semuanya. Meriah sgt cara hidangan.

  9. Dashyat org perak ni..makan dekat lumut he3..

  10. Nampak sedappp 😀

  11. wahh..makan lagi..makan lagi..

  12. unik cara susunan mknn atas pinggan :)

  13. Kt mana dmalee nie?bgtau la detail.hehe kutu selalu gak g lumut.adk ipar dok sana

  14. Nampak sedap makanan kat kedai ni. Restoran ni kat Lumut ke kak?

  15. bagitahulah harganya sekali bee.. :)

  16. Tak sampai lai kesana Bee.. nanti singgah..

  17. Gambar ats tu, kailan ikan masin ke???hehe..cam best jer…

  18. berbunyi pulak perut bila tengok makanan tu,,kalau ada kelapangan nak jugak saya berkunjung ke situ.

  19. lapar pulak jadinya bila tengok post ni….

  20. Nanti ada masa bolehla bertandang disitu~

  21. Apa nama restoran yang Puan Bee singgah ini?

  22. nanti bila sampai lumut insyaAllah boleh cari kedai ni.

  23. gmbr no 3 tu ikan ker?..huhu

  24. Sedapnye :)

  25. sedap juadah tuh

Speak Your Mind

*