May
2012

Makan di D’Malee Classic Seafood

Salam……. pukul betapa bertolak sekarang singgah di lumut dulu , walau hati ni nak sangat cepat sampai .. tapi kita kena ikut apa kata driver ..

Anak-anak masing2 dah macam-macam bunyik .. cepat lah ayah .. cepatlah ayah ….

Singgah rumah bujang memang ayah depa tak kasi kami turun dri kereta lah jawabnya .. sempat update blog ni …

mai layan kedai makan yang kami singgah ni , sedap .. kalau korang tersinggah lumut boleh lah terjah kedai ni …

20120531-215657.jpg

20120531-215732.jpg

20120531-215742.jpg

20120531-215759.jpg

Search

40 thoughts on “Makan di D’Malee Classic Seafood

    • kami dah balik lama hari khamis petang tu , masa tu tak ramai lagi yg bercuti .. tak jem tapi hujan lebat gile .. so ikut jalan kampung banyak menyinggah lah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge