Macam kembar tapi lain – lain tahun

Spread the love

Salam bahagia 🙂

Masak apa yer tengah hari tadi ??? ohhh tapau ..i c i c ekeke… ai masak je nak tulis pun malu dah haha..
tengok depa nih macam kembar walaupun anak sulung tu 7 tahun , yang tengah 4 tahun dan yang kecil 1thn 10 bulan ..hoho kenapa ibu rasa cam tu ?

Kembar lain - lain tahun
Kembar lain - lain tahun

Tengok ! semua sama ..kelmarin nak beli selipar kakak je .tup2 si kecil sekali cakap “nak ugak ….” sambil muncung2 kan mulutnya ..alih2 terpaksa beli ..padahal selipar baby dan una punyalah banyak kan turun temurun barang depa ni ish ish bazir lagi ..ahaks.. saya tangkai jering … erk ? bukan …. jimat je …

29 thoughts on “Macam kembar tapi lain – lain tahun”

    1. sumandak dan berjeles2 tu apa maksudnya sue ? saya kureng faham sikit ni … anak2 sue .. bukan diorang faham nilai duit .. asyik minta …

    1. rahsia ? cari suami yg muka dia dan famili dia lebih kurang sama je dgn muka kita .. wakak so tk de perubahan sgt bila di campur.. teori memandai dr akk …jgn follow kehkeh

  1. adik kawan aku pun ada muka sangat serupa.
    dah macam kembar pun ada.cuma badan je
    kecil sikit.

  2. taufiq arifin aka topimagine

    dah nak watr cm ne kan.. dah tu perangai budak kecik.. layan kan aje yerk.. tu la, kalau nak beli kan pape, kena belikan sume 🙂

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *