Macam kembar tapi lain – lain tahun

Macam kembar tapi lain – lain tahun

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Salam bahagia 🙂

Masak apa yer tengah hari tadi ??? ohhh tapau ..i c i c ekeke… ai masak je nak tulis pun malu dah haha..
tengok depa nih macam kembar walaupun anak sulung tu 7 tahun , yang tengah 4 tahun dan yang kecil 1thn 10 bulan ..hoho kenapa ibu rasa cam tu ?

Kembar lain - lain tahun

Kembar lain - lain tahun

Tengok ! semua sama ..kelmarin nak beli selipar kakak je .tup2 si kecil sekali cakap “nak ugak ….” sambil muncung2 kan mulutnya ..alih2 terpaksa beli ..padahal selipar baby dan una punyalah banyak kan turun temurun barang depa ni ish ish bazir lagi ..ahaks.. saya tangkai jering … erk ? bukan …. jimat je …

Comments

  1. comel2 anak sumandak pn bee ni 🙂

    jnj juga selalu berjeles2 pasal barang ni aduii..kalu jannah besar nanti samalah kes ni hehee

    • sumandak dan berjeles2 tu apa maksudnya sue ? saya kureng faham sikit ni … anak2 sue .. bukan diorang faham nilai duit .. asyik minta …

  2. Alahai, ni betul copy paste ni.

    Pa rahsia akak ni??? Hehehehe 😛

    • rahsia ? cari suami yg muka dia dan famili dia lebih kurang sama je dgn muka kita .. wakak so tk de perubahan sgt bila di campur.. teori memandai dr akk …jgn follow kehkeh

  3. comel2 la anak perempuan bee..boleh buat menantu ni..hehe 🙂

  4. uiii serupa laa

  5. Ali ridha :

    adik kawan aku pun ada muka sangat serupa.
    dah macam kembar pun ada.cuma badan je
    kecil sikit.

  6. taufiq arifin aka topimagine :

    dah nak watr cm ne kan.. dah tu perangai budak kecik.. layan kan aje yerk.. tu la, kalau nak beli kan pape, kena belikan sume 🙂

  7. gitulh anak2 bee trutama pompuan…sorg nk mesti semua nk…

    comel la anak2 bee…

  8. aisehhh..semuanya comel-comel belaka…

  9. UpProfits :

    dah ‘acuan’nya sama..mesti sama nyer..hehe

  10. dah bintinya sama,cam kembar lah kan

  11. puan kutu :

    wah memang samala cam kembar gambar nie.mata n hidung sama..mulut jer lain sikit..

  12. sama la..comel2..

  13. comel2nya anak bee, mata cantik!

  14. samalah ngan anak2 kak izan ni bee. kalau belikan si abang…sume adik2 pun nak juga. kita tak kedekut kan bee…jimat tu betul…hehehe

  15. aa la…sama la muka dorang..mmmm anak kakNo pun sana..sorang nak yg lain pun nak juga..trpaksa leeee hihi

Speak Your Mind

*