Diari seorang PUAN

Lirik Lagu Tema Solehah Program Realiti Tv AL-Hijrah

SOLEHAH merupakan sebuah program realiti yang berusaha mencari pendakwah wanita. Disamping mempunyai ciri keibuan, mereka yang terpilih adalah merupakan seorang pemidato yang baik serta berupaya menyampaikan ilmu didada dengan berkesan kepada masyarakat.

Sedap juga lagu tema Solehah ni ..siapa tengok rancangan ni ? baru 3 episod ..

Lagu Tema Solehah.
Nyanyian: Badri Ibrahim
Lagu: Farihin Abd Fatah

Dialah pasangan
Pengaruh kelembutan
Bimbanglah dengan bimbingan
Cetusan membahgiakan
Kau wanita terbilang
Tabah, cekal, bertandang
Kerna kau
Lahirkan penerus jasa
Kau solehah
Bahkan nyawa kau pertaruhkan
Agar nur iman terpelihara

( Video ) Lagu Tema Solehah

15 Comments

  1. Fahri Abrairil's Gravatar Fahri Abrairil
    23/12/2011    

    i like it

  2. mustika's Gravatar mustika
    22/12/2011    

    assalamualaikum……..trima kasih atas pos lagu dsini,menarik lagu ni,lirik dan melodinya sebati dan menyentuh hati dan sanubari sya sbgai seorang wanita,sukron….

  3. 29/09/2011    

    insap sekejap
    Jendela Hati recently posted..Gejala angin…My Profile

    • 29/09/2011    

      hehe tetiba jd ibu mithali

  4. 29/09/2011    

    nanti saya dengar lagu ni..
    Huzaifah recently posted..Gambar Perodua Myvi Modified Pink MyLove Warna Merah JambuMy Profile

    • 29/09/2011    

      nanti ??? klik je video kat bawah tu

  5. 29/09/2011    

    tak pernah buka pun TV Al-Hijrah ni.. hehe.. macam best ja..
    CMRatu recently posted..Jawatan Kosong : Kerja Mudah Pendapatan LumayanMy Profile

    • 29/09/2011    

      eh tv al-hijrah best2 juga rancangannya ..

  6. 29/09/2011    

    ooo,tak perasan ade realiti tv ni..ustazah pilihan kat astro perasanlah..kena tgk ni
    Ila @Mama Faiz recently posted..Lebai FaizMy Profile

    • 29/09/2011    

      tengok2.. baru juga nih ..

  7. 29/09/2011    

    boleh tahan juga lagu..ni mesti ramai org search ni..hehe :) bee dah buang shout? :)

    • 29/09/2011    

      buanglah shout kak..tk sempat nk reply jejak kat situ pun kesian lak diorang duk tinggal mesej kat situ ..

  8. 29/09/2011    

    Banyak makna bait² lirik lagu tu .. (“,)
    anastasyea recently posted..Bila PenulisSenja Dot Com Minta Bantuan Aku !My Profile

    • 29/09/2011    

      betul kalau ade org tujukan lagu ni kat saye kan bagus huwaaa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

UserOnline

Kategori

Arkib