Lirik Lagu Tema Solehah Program Realiti Tv AL-Hijrah

SOLEHAH merupakan sebuah program realiti yang berusaha mencari pendakwah wanita. Disamping mempunyai ciri keibuan, mereka yang terpilih adalah merupakan seorang pemidato yang baik serta berupaya menyampaikan ilmu didada dengan berkesan kepada masyarakat.

Sedap juga lagu tema Solehah ni ..siapa tengok rancangan ni ? baru 3 episod ..

Lagu Tema Solehah.
Nyanyian: Badri Ibrahim
Lagu: Farihin Abd Fatah

Dialah pasangan
Pengaruh kelembutan
Bimbanglah dengan bimbingan
Cetusan membahgiakan
Kau wanita terbilang
Tabah, cekal, bertandang
Kerna kau
Lahirkan penerus jasa
Kau solehah
Bahkan nyawa kau pertaruhkan
Agar nur iman terpelihara

( Video ) Lagu Tema Solehah

(Visited 2 times, 1 visits today)
About puanbee

Seorang anak , isteri dan ibu. Mempunyai 4 orang cahaya mata. Berumur 30-an , Suri rumah sepenuh masa tetapi mempunyai perniagaan online. Segala terguran dan komen boleh terus hubungi admin melalui EMAIL.

Comments

  1. Fahri Abrairil :

    i like it

  2. assalamualaikum……..trima kasih atas pos lagu dsini,menarik lagu ni,lirik dan melodinya sebati dan menyentuh hati dan sanubari sya sbgai seorang wanita,sukron….

  3. insap sekejap

  4. nanti saya dengar lagu ni..

  5. tak pernah buka pun TV Al-Hijrah ni.. hehe.. macam best ja..

  6. ooo,tak perasan ade realiti tv ni..ustazah pilihan kat astro perasanlah..kena tgk ni

  7. boleh tahan juga lagu..ni mesti ramai org search ni..hehe :) bee dah buang shout? :)

  8. Banyak makna bait² lirik lagu tu .. (“,)

Speak Your Mind

*