Lirik Cuma Aku by Heliza Helmi

Cuma aku … Cuma aku…..Pagi-pagi tengok you tube termelekat lah pada video si heliza helmi ni..wah cute sungguh lah heliza helmi ni kalau bee lelaki dah lama tergoda ekeke..jom layan ahah!..

Cuma aku..
Yang memuja dalam diam..
Yang mendamba dalam pejam…
Yang mencinta dalam kelam…

Cuma aku…
Yang mengharap akan sinar…
Pada rindu yang penuh nanar…
Lewat cahaya yang tertebar…
Di kaki langit aku meratap penuh sabar…

Cuma aku…
Menanti akan cinta…
Lewat indahnya awan mega…
Di kaki langit waktu senja…
Menunggu akan hadirnya dia…
Menemani ku menikmati cinta…

Dan cuma aku juga…
Yang memuja..
Bidadari yang tercipta…
Lewat indahnya pelangi yang tertera…
Masih bisakah…
Cinta itu menemui aku…

Cuma aku…

Diam….

P/S : Videa boleh serach di youtube yekk

18 thoughts on “Lirik Cuma Aku by Heliza Helmi”

  1. Lorna penah jmpa Heliza live masa gi men boling kat Sunway Pyramid…Heliza sgt petite and comeellss 🙂
    peramah ngan peminat2 dia…and very sporting…
    murah dgn senyuman, kira tak sombong arr….
    hepi day Beeeeeee….
    Lorna akn bz like a beeee today ;p
    ekeke…monday bluesssss….

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *