Lelaki Kahwin Ramai – Bh

Anda mampu ?? berkongsi suami dengan puluhan wanita lain ? menjaga keluarga hingga satu kampung jumlahnya .. perghh nak imagine pun tak berani ..

jika lelaki kawin ramai

Lelaki kahwin ramai
sumber pancawarna utusan
21-10-2012

Comments

  1. ramainya isteri… lelaki jenis apakah orang ni

  2. emm serius ke ni?nak mintak petua lah..hahaha

  3. dia dengar nasihat aku. makan cendol banyak-banyak. hehe..

  4. ohh yg nie kutu pnah share dekat blog..tinggal serumah plak tu yg tak tahan tu.ada jugak yg tertukar antara anak n bini.ramai sgt kan..hehe

  5. sakit pinggang seh

  6. macammana yer kahwin ramai-ramai camtu.

  7. Puan Bardboo :

    tak sangguplah..huhu..

  8. hebat… mcm mat razis ni…..

  9. perhhh.. ada jugak camtu ye. mcm2 dunia skang kan.

  10. perhhh.. ada jugak camtu ye.. mcm2 dunia skang kan.

  11. hehe..kalau isteri mengamuk macamana, boleh lunyai lelaki tu,hik!

  12. giler kentang

  13. takut kalau jadi pd orang islam, kahwin tanpa had mcm tu. hukum agama diketepikan.

  14. Macam mana hendak mengurus isteri yang ramai tersebut?

Speak Your Mind

*