Lelaki Kacak & Awek Awek Aweknya.

Kadang-kadang rasa jeles kat lelaki kacak yang sorang ni , bukan nak layan saya a.k.a wife dia , tapi asyik melayan awek awek aweknya , huh! ok ni kadang-kadang rasa jeles sikit dengan anak-anak tapi biasanya , suka tengok bila si lelaki yang sibuk kalahkan menteri ni melayan anak daranya. Bukan selalu ..susah sangat..

Oh Abang , ai tk merungut hanya luahkan rasa jek…

 [kay] dan baby

Awek pertama si lelaki kacak ,

Murtabak Di Batu feringgi

Awek Ke dua si lelaki kacak..

Kakak dan Nasi nya

Awek ke-tiga si lelaki kacak ..

Pasembor

???? siapa punya Pasembor ni ? Inilah satu-satunya sajian yang saya puas hati makan di Batu Feringgi Pulau Pinang , satu jek restoran yang makanan yang sedap saya singgah so boleh lah promot disini.. ahaks..

RESTORAN QASEDAH , korang mesti nampak bila otw nak ke Batu Feringgi , besar punya restoran ni , banyak bas-bas pelancong berenti untuk makan disini. [saya ada ambil gambar restoran ni , tapi hilang pulak dalam folder lappy ni , so tk de rezeki korang nak tengok restoran tu , cari jek label restoran warna hijau].

Lelaki kacak tu yang nak sangat pekena Nasi Kandaq , Saya layan je ..saya bukan peminat Nasi Kandaq so makan pasembor tu jek , Si Lelaki kacak dengan awek-awek-aweknya jek makan nasi , lauk macam-macam ada , paling unik telur sotong. Haaa pernah tak makan telur sotong di buat lauk ?.

Bagus juga contest si titan ni , buat aku nak buat entri puji laki jek .. walaupun rupa tak kacak sangat , tapi macho tu ade.eh puji lagi …. hehehehe~

Comments

  1. oit..aku memang kacak la. bukan machoo…
    titan recently posted..Disebalik kekacakan WootMedia..My Profile

  2. kdg2 kita si isteri ni jeles gak bila husband layan terlebih si anak-anak kan? hehe…
    madammondoq recently posted..I Won SAMSUNG GALAXY SII.. Hug U Deep Deep NUFFNANG!My Profile

  3. fuyoo!!
    kirim salam kat awek no.2 tu..
    selera dia makan..
    eheheheee
    mie recently posted..Kemasukkan Dan Majlis Konvokesyen Akademi Laut Malaysia 2012My Profile

  4. lelaki ni dgn anak syg lain dan isteri sayang lain hehehe..
    azmanisma recently posted..Lelaki Kacak : Fenomena Lelaki KacakMy Profile

  5. Biasalah tuh sudah menjadi sifat bapa yang penyayang akan anak-anaknya. Anakkan permata hati dan peghibur ketika hati yang lara. :-)
    akubiomed recently posted..Lelaki kacak akan mengalah dahulu sebelum berjayaMy Profile

  6. yang ketiga tu tak tahan..haha
    muazfaris recently posted..Permasalahan Kehabisan Peluang Kemaskini borang UPUMy Profile

  7. awek2 yg cun tu..

  8. ahakss bee..jeles sudah…. nis pun kengkadang jeles gak bila si kacak bawak anak pegi breakfast lepas solat subuh tu.. :p

    hmm..nis biasa order telur sotong dibuat gulai tu..sgt sedap bee… kat tmpt kami ni ada port makan best :p
    Ummi Hanie recently posted..Wordless Wednesday #31 : Tangga ‘Misteri’My Profile

  9. Memang terliOq aaaiiihhh tengOk pasembOq tu…=9
    grOundnUt recently posted..Eori On Astro CeriaMy Profile

  10. ada 3 awek-awek comel, penat tu lelaki kacak nak layan…hehhehe
    kimmie recently posted..Lelaki Kacak mesti cuba aktiviti Water RaftingMy Profile

  11. Comel2nya awek,ummi pun berkenan, patutlah lelaki kacak tu tak layan bee,hikhik!!
    Tentu seronok melancong ke Penang kan bee, lama tak makan pasembor Penang mai..
    ummiross recently posted..NAK BATIK SARONG SARAWAK?JOM TEKA…My Profile

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

Hakcipta Terpelihara · PuanBee.com · Diselia dan diselenggara oleh AI MEDIA NETWORK
%d bloggers like this: