Mar
2012

Lelaki Kacak & Awek Awek Aweknya.

Kadang-kadang rasa jeles kat lelaki kacak yang sorang ni , bukan nak layan saya a.k.a wife dia , tapi asyik melayan awek awek aweknya , huh! ok ni kadang-kadang rasa jeles sikit dengan anak-anak tapi biasanya , suka tengok bila si lelaki yang sibuk kalahkan menteri ni melayan anak daranya. Bukan selalu ..susah sangat..

Oh Abang , ai tk merungut hanya luahkan rasa jek…

 [kay] dan baby

Awek pertama si lelaki kacak ,

Murtabak Di Batu feringgi

Awek Ke dua si lelaki kacak..

Kakak dan Nasi nya

Awek ke-tiga si lelaki kacak ..

Pasembor

???? siapa punya Pasembor ni ? Inilah satu-satunya sajian yang saya puas hati makan di Batu Feringgi Pulau Pinang , satu jek restoran yang makanan yang sedap saya singgah so boleh lah promot disini.. ahaks..

RESTORAN QASEDAH , korang mesti nampak bila otw nak ke Batu Feringgi , besar punya restoran ni , banyak bas-bas pelancong berenti untuk makan disini. [saya ada ambil gambar restoran ni , tapi hilang pulak dalam folder lappy ni , so tk de rezeki korang nak tengok restoran tu , cari jek label restoran warna hijau].

Lelaki kacak tu yang nak sangat pekena Nasi Kandaq , Saya layan je ..saya bukan peminat Nasi Kandaq so makan pasembor tu jek , Si Lelaki kacak dengan awek-awek-aweknya jek makan nasi , lauk macam-macam ada , paling unik telur sotong. Haaa pernah tak makan telur sotong di buat lauk ?.

Bagus juga contest si titan ni , buat aku nak buat entri puji laki jek .. walaupun rupa tak kacak sangat , tapi macho tu ade.eh puji lagi …. hehehehe~

20 thoughts on “Lelaki Kacak & Awek Awek Aweknya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge