Jun
2012

Latihan Teater Hari Ke Dua

Hari jumaat si kakak buat latihan teater lagi. Dia dah boleh buat sikit-sikit cuma malu dan untuk cover malu , si kakak suka senyum lagi. Alahai geram tengok dia .. belakon watak marah pun senyum , watak terkejut pun senyum , watak mati pun senyum .. tapi nak masuk kumpulan teater tu , tapi tak nak buat …

Saya rasa macam ,biar aku ke lah yang masuk teater ni

Tapi ye lah bila fikir balik , diorang berlatih dengan orang tak kenal. Budak Malaysia campur dengan budak Arab . Bahasa memang lain sangat-sangat , tapi itu lah satu- satu pengalaman terbaik untuk kakak.

20120624-094330.jpg

20120624-094339.jpg

Tengoklah sesi latihan yang saya intai dari tepi-tepi .. kakak punya bangga sebab belakon dalam teater siap pergi bercerita dengan kawan-kawan disekolah. Paling tak tahan bila dia balik dan cakap ibu ada 3 kawan sekolah agama nak masuk teater

apa hang ingat ibu ejen pencari budak ke ?

ishhhhhh

20120624-094631.jpg

Gambar akhir .. tak sabar nak tengok penyudah teater ni , tapi nampak budak2 baik budak Malaysia mahupun budak Arab sama naik je ……

MAIN BANYAK ……

30 thoughts on “Latihan Teater Hari Ke Dua

  1. Pingback: Cat Rumah Ku Syurga Ku ... | Puanbee.com | Diari Ibunda

  2. Pingback: Ramadhan kami tanpa ayah | Puanbee.Com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge