Latihan Teater Hari Ke Dua

Hari jumaat si kakak buat latihan teater lagi. Dia dah boleh buat sikit-sikit cuma malu dan untuk cover malu , si kakak suka senyum lagi. Alahai geram tengok dia .. belakon watak marah pun senyum , watak terkejut pun senyum , watak mati pun senyum .. tapi nak masuk kumpulan teater tu , tapi tak nak buat …

Saya rasa macam ,biar aku ke lah yang masuk teater ni

Tapi ye lah bila fikir balik , diorang berlatih dengan orang tak kenal. Budak Malaysia campur dengan budak Arab . Bahasa memang lain sangat-sangat , tapi itu lah satu- satu pengalaman terbaik untuk kakak.

20120624-094330.jpg

20120624-094339.jpg

Tengoklah sesi latihan yang saya intai dari tepi-tepi .. kakak punya bangga sebab belakon dalam teater siap pergi bercerita dengan kawan-kawan disekolah. Paling tak tahan bila dia balik dan cakap ibu ada 3 kawan sekolah agama nak masuk teater

apa hang ingat ibu ejen pencari budak ke ?

ishhhhhh

20120624-094631.jpg

Gambar akhir .. tak sabar nak tengok penyudah teater ni , tapi nampak budak2 baik budak Malaysia mahupun budak Arab sama naik je ……

MAIN BANYAK ……

30 Comments

  1. Hafizul 27 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 June 2012 Reply
      • Hafizul 28 June 2012 Reply
  2. Juan 26 June 2012 Reply
  3. mak lagenda 25 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 June 2012 Reply
  4. Nurul 25 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 25 June 2012 Reply
  5. cik tom 25 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 25 June 2012 Reply
  6. cik tom 25 June 2012 Reply
  7. akubiomed 25 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 25 June 2012 Reply
  8. eiela 24 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 25 June 2012 Reply
  9. anif 24 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 June 2012 Reply
  10. ProfHariz 24 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 25 June 2012 Reply
  11. azman 24 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 25 June 2012 Reply
  12. daddydee 24 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 25 June 2012 Reply
  13. Denaihati 24 June 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 25 June 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.