Lagu Tema / Ost / Lirik Tahajjud Cinta

Meh layan OST tahajjud cinta pula… sedap jugak dengar .. mcm nak tidur pun ada, tapi memang puitis lah lirik lagu tahajjud cinta ni .. .. penyanyinya tak tahu lagi ni ..Tajuk Merpati ..

Mengering sudah bunga di pelukan
Merpati putih berarak pulang
Terbang menerjang badai
Tinggi di awan, menghilang di langit yang hitam

Selamat berpisah kenangan bercinta
Sampai kapan kah jadinya
Aku harus menunggu
Hari bahagia seperti dulu

Bersama kasih kembali mesra
Bercumbu lagi memadu satu
Janji berjuta bintang
Dalam pelukan sehangat pagi
Yang terang

Selamat berpisah..
Kenangan bercinta..

Sinopsis Tahajud Cinta Drama 13 episode ini hasil terbitan dari syarikat produksi Rumah Karya Citra akan mula ditayangkan pada 8 Julai depan pada setiap Jumaat pukul 9 malam.. layan….

sekian
Puanbee

puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

2 thoughts to “Lagu Tema / Ost / Lirik Tahajjud Cinta”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *