Lactolite – Ubat Sembelit , Kempiskan Perut & Buang Toksin

Spread the love

Lactolite ni lah rahsia kempis , ubat untuk orang yang mengalami sembelit dan orang-orang yang hendak kuruskan badan nya. Makan lactolite tak perlu ambil yougurt dan minuman kultur hidup atau apa-apa minuman seumpamanya lagi dah , ini lagi senang.

Nurich Lacto-Lite Minuman campuran serbuk yougurt kultur hidup & Inulin , menggabungkan serbuk yougurt dengan kultur hidup , Inulin adalah prebiotik.

Ia membantu menambahkan bifidobakteria (bakteria baik) dalam usus dan membantu memastikan keadaan usus yang baik.

yougurt dan kultur hidup

Siapa-siapa yang mengalami masaalah sembelit , kegemukkan , susah buang air besar boleh ambil lactolite. Malam makan esoknya boleh flush habis semua makanan yang ada dalam perut , rasa lega dan puas ya amat .. tak perlu simpan hampas makanan lama-lama dalam perut. Tak elok untuk kesihatan.

untuk sembelit , kempiskan perut dan nyahkan toksin dalam badan

Cara pengambilan lacto-lite

Campurkan sebungkus lactolite ke dalam air , kacau dan minum. Boleh campur dengan yougurt bliss , jus buah atau soya sesuka hati korang , tapi jangan kopi sudah. Elakkan guna air panas , nanti bakteria baik tu mati. Banyakkan minum air kosong sekurang-kurangnya 800ml untuk kesan yang lebih optimun.

lactolite untuk ubat sembelit dan berak berdarah
lactolite setelah di bancuh dan sedia di minum

 Dah siap bancuh macam di atas tu , boleh terus minum .. tapi .. kadang-kadang sy tak sempat , saya buka paket lactolite tu dan terus masukkan dalam mulut dan minum air.. haha teruk lah …. tapi memang betul , malam ni makan , esok dah buang dengan leganya ..puas … tapi tak sakit memulas apa-apa pun , cuma lancar je …pernah saya makan burger waktu malam , lepas makan burger terus minum lacto lite , esoknya dah boleh buang , rasa lega sangat .. sebab saya dah serik tak membuang selama berminggu-minggu , sampai perut rasa senak dan berangin.Mungkin inilah penyebab saya kurus sikit di perut tu. Testimoni saya sebelum saya join jadi pengedar lactolite pun ada dalam blog ni — sini

harga lacto-lite

Sekali lagi lactolite ini fungsinya :

  • Menyingkirkan toksin badan
  • Menggalakkan metabolisma
  • Mengurangkan beban badan
  • Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
  • Membantu dalam penghadaman
  • Membantu melegakan sembelit
  • Membantu menyerap vitamin dengan lebih baik

Harga sekotak  untuk 25 keping lactolite 

WM : RM158.00

Pos percuma

Harga Pakej Kecil (4 Sachet)

RM29.00

Pos Percuma

EMAIL : tie2kay@gmail.com

P/S : WANITA MENGANDUNG TAK BOLEH AMBIL LACTOLITE , IBU MENYUSU BOLEH , LELAKI DAN PEREMPUAN TERMASUK

( KANAK-KANAK YANG MENGALAMI SEMBELIT)  BOLEH MINUM LCTO-LITE

33 thoughts on “Lactolite – Ubat Sembelit , Kempiskan Perut & Buang Toksin”

  1. Azrin mohd nor

    Kalau sembelit…perlu ambik berapa lama….maksud saya kalau xambil akan sembelit semula ke?

  2. rozita zubri

    Salam,sy nk tanye lacto lite org ngandung x minum awak ps,tp kwn sy yg jual ckp blh minum,sy cnfius ni,yg mane satu betul,sbb sy ngandung sembelit kali ni

  3. Pingback: Sembelit ? Buang Air Besar Berdarah ? | Puanbee Ok Je!

  4. bab kempiskn perut mmg ceq suka laa… tp regenye bee… ekceli klu utk kesihatan ni kite takleh berkire sgt kan.. nis skrg tgh amalkan mkn habbatus sauda’, stoma-k (utk pelangsingan jugelah) , cuka kurma/epal, madu.

  5. TopiJerami90

    harga boleh tahan 2,
    tapi Topijerami jarang sembelit la,
    kalau gastrik memang selalu la,
    asyik gastrik je 2,
    rm150 ek harga?
    sembelit tunggu sari esok sembuh la,hehehe

      1. nk tanya budak umur 10thn blh minum x?ank sya msalah nk buang air bsr sembelit..dh 3,4mggu x buang air bsr..mcm2 ubt dh bgi tpi hmpe..buang air bsr blh tpi ckit je..x lwas la senang ceta…

  6. Master Zuheir

    hhehe..aku pula selalu makan produk elken LACTOSE da nak dekat da tu..huhu
    biasa aku makan 1jam tu terus mau ‘keluar’.
    rasa lactose tu lak rasa oren.

    yg penting kita sama-sama cuci usus

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *