Komen Drama Julia Episod Akhir

Apa komen julia episod akhir yang terkeluar dari mulut korang ? beriaya den nak tengok drama julia epsiod akhir sampai berebut remote tv bagai , tetapi penutupnya tak best sangat , tak puas tengok .. macam ada sesuatu yang hilang. Inilah kerja surirumah di zaman IT masa kini. Siapa sangka ,peminat biasa pun tau “Plot cerita tak kuat” dan sebagainya. Baca lah rumusan cerita Julia yang telah di luahkan oleh 3 orang jelitawan yang betul-betul menghayati drama dan meminati drama melayu. Susah nak dapat dah peminat macam diorang ni. Orang zaman sekrang banyak suka tengok drama korea , filem omputih dan sebagainya .. tapi diorang ? siap tunggu drama akan datang ..

komen julia episod akhir

drama julia

komen online julia episod akhir

komen julia episod akhir

Sinopsis Julia untuk episod akhir ni.

Semua watak nak minta maaf pada Julia. Sofea sempat jumpa Julia dan minta maaf , balik dari jumpa Julia  , Sofia terlibat dalam kemalangan dan meninggal dunia , 2 minggu kemudian .. Dato’ terjumpa surat yang ditulis nama Amir , Dato’ serahkan surat tu pada Amir dan di dalam nya ada alamat Julia. Amir sempat pergi tengok dan sahkan alamat , tetapi tak berjumpa dengan Julia. Kebetulan Azuan dah tahu di mana tempat tinggal Julia. Azuan bawa mama nya pergi melawat Julia untuk minta maaf dan seterusnya melihat anak Azuan buat pertama kali. Tak lama lepas tu … Julia tulis surat untuk Azuan , Katrina , Amir dan Ain dengan pesanan jangan cari Julia lagi. Julia berangkat ke luar negara..

eii sungguh tak best ! sekian .. tunggu drama baru pula … Tajuk : Cinta itu milikku .. macam pernah dengar tajuk macam ni .. tapi di mana ya ??

12 thoughts on “Komen Drama Julia Episod Akhir”

  1. hohh.. nis tgk Julia ni yg betul2 tgk punye masa episod pertama. yg lain2 tu mcm biskut je… hehe

    tp smlm, curi2 gak tgk sat, dptle saksikan endingnyeer… sudah cukup2 sudah yer

  2. siapa yg peminat follow drama mmg gitu lah.. menghayati semua watak.. tahniah pd pelakon yg berjaya melakonkn hingga ada yg touching..

  3. Ya puanbee…kesudahan yang tak menakjubkan..mcm tak habis jer..hahaha..sy ikut cerita ni sampai habis..bestttt!!!!..tapi kecewa ending dia mcm tu..emmm..bila puanbee nak jadi pengarah cerita ni??hehe

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *