Komen Drama Julia Episod Akhir 12


Apa komen julia episod akhir yang terkeluar dari mulut korang ? beriaya den nak tengok drama julia epsiod akhir sampai berebut remote tv bagai , tetapi penutupnya tak best sangat , tak puas tengok .. macam ada sesuatu yang hilang. Inilah kerja surirumah di zaman IT masa kini. Siapa sangka ,peminat biasa pun tau “Plot cerita tak kuat” dan sebagainya. Baca lah rumusan cerita Julia yang telah di luahkan oleh 3 orang jelitawan yang betul-betul menghayati drama dan meminati drama melayu. Susah nak dapat dah peminat macam diorang ni. Orang zaman sekrang banyak suka tengok drama korea , filem omputih dan sebagainya .. tapi diorang ? siap tunggu drama akan datang ..

komen julia episod akhir

drama julia

komen online julia episod akhir

komen julia episod akhir

Sinopsis Julia untuk episod akhir ni.

Semua watak nak minta maaf pada Julia. Sofea sempat jumpa Julia dan minta maaf , balik dari jumpa Julia  , Sofia terlibat dalam kemalangan dan meninggal dunia , 2 minggu kemudian .. Dato’ terjumpa surat yang ditulis nama Amir , Dato’ serahkan surat tu pada Amir dan di dalam nya ada alamat Julia. Amir sempat pergi tengok dan sahkan alamat , tetapi tak berjumpa dengan Julia. Kebetulan Azuan dah tahu di mana tempat tinggal Julia. Azuan bawa mama nya pergi melawat Julia untuk minta maaf dan seterusnya melihat anak Azuan buat pertama kali. Tak lama lepas tu … Julia tulis surat untuk Azuan , Katrina , Amir dan Ain dengan pesanan jangan cari Julia lagi. Julia berangkat ke luar negara..

eii sungguh tak best ! sekian .. tunggu drama baru pula … Tajuk : Cinta itu milikku .. macam pernah dengar tajuk macam ni .. tapi di mana ya ??

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

About puanbee

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at puanbeedotcom@gmail.com , thank you :)


Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

12 thoughts on “Komen Drama Julia Episod Akhir