Keputusan Giveaway Herba Maharani Puanbee Dan Ayujamal (Giveaway close)

Spread the love

Terima kasih kepada semua yang telah pun menyertai Giveaway Herba Maharani Puanbee Dan Ayujamal, Giveaway ini ditutup sedikit awal dan giveaway baru menyusul , so kita bagi peluang lah kepada semua untuk menang kan , lagi pun tak dapat sambutan sangat giveaway kali ini , Tapi tak mengapa , saya tak kecik hati . Jadi mari tengok siapa yang bertuah …

hadiah giveaway puanbee.com $ ayujamal.com

Hadiah mengikut random dan No mengikut senarai di bawah. 4 orang akan dipilih.

SENARAI PESERTA

  1. Einzmiszmessyartwork
  2. Puankutu
  3. Mascontestgiveaway
  4. Intanberlian
  5. Hairulizacontestga
  6. Kakyong.com
  7. Mamanajla
  8. Ibu Arif Atan
  9. Myra jay
  10. Zie Fauzi
  11. Kak aya
  12. Along Nidar
  13. Cik Suzlin
  14. Juenitasani
  15. Norzie hany
  16. CMRatu
  17. Ummie Iman
  18. Ana cikselamat
  19. Mama Tomel
  20. Ummie Hanie
  21. Kemma
  22. kakngah?
  23. Syamilamohd
  24. Azatie
  25. Tiefazatie
  26. Nazayiena76
  27. Jaririjemarikumenari
  28. Ibu Mifzal
  29. Zuraida Rahim
  30. Lin Azlina
  31. Rafinamimi
  32. Mimiezalikhahouse
  33. izad-mohd
No Bertuah Pemenangnya adalah :
NO30 ?- Herba Maharani
No28 – selendang dan Beg Make-up
No16 – Beg Make – up
No22 – Beg make – up
Tahniah di ucapkan , so cepat2 email saya untuk beli alamat yek .. Jom sertai contest baru saya , wang tunai RM100 dipetaruhkan , jika nak sila ke sini , kali ini bukan random tentukan anda tentukan jika nak menang , selamat berjaya.

38 thoughts on “Keputusan Giveaway Herba Maharani Puanbee Dan Ayujamal (Giveaway close)”

  1. Pingback: Ke Pos Laju With Love

  2. Ibu Mifzal Arsyad

    slm..sorry lmbt response komen.br balik dr kampung..sy dah bg alamat melalui hubungi puan bee..x dapat eh..ok..sy emailkan ya..thanks

  3. thanks puan bee.. tak sangka pula saya ni bertuah juga.. hehe.. 🙂
    nanti saya emailkan alamat.. 🙂

  4. Ibu Mifzal Arsyad

    eh..sy menang eh…no. 28 bestnya…thanks bee…x sangka ada luck plak..x sempat nak online minggu lepas..bizi nga exam..

  5. yeay!!!
    ai lap u lah!!!!
    hihhihi!!

    sorry lambat jengah. keluar dari hari sabtu. mlm td baru blk. lagi pun rmh ada tetamu. tak manis la nk layan tenet jek kan….
    ni, bertenet jap sebelum masuk subuh…. 😛

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *