Kenapa cendol digandingkan dengan Rojak Pasembor ? Dan kenapa Laksa Digandingkan dengan ais kacang ?

Kenapa cendol digandingkan dengan Rojak Pasembor ? Dan kenapa Laksa Digandingkan dengan ais kacang ?
hehe lepas hantar kakak ke sekolah tadi bee singgah makan rojak dan cendol kat tepi jalan..alah mamak lori tu..ngeh tetiba terfikir kenapa kat atas tu..

ais kacang malaysia

terliur tak ? erm nyummy !

Biasalah model free bee haha..si una dan baby….baby tu makan sendiri tau walau dimana jua..dia tak suka makan bersuap..pening di buatnyer..

Tengok..baby dah comot..redho jer le..

Sebenarnya una yang nak sangat makan cendol nih..ada sekali tu dia ajak makan cendol ..haha mang lawak kalau layan una menyembang tu..
una : ibu jom makan cendol.
ibu : erm tak der duit lah una, ayah tak bagi duit pun kat ibu {padahal kedai cendol dah terlepas malas nak pusing balik waktu tu, jauh gak kalau pusing}
una : allaaaa napa ibu tak mintak kat ayah semalam ?
ibu : lupalah una.. kenapa una tak mintak kat ayah ? dah una nak makan cendol tu
una : tak nak laaa..ayah tak faham kalau una cakap…
haha itu lah antara dialog dgn una..dia sedar pun ayah tak faham dia cakap, ingat tak sedar..una tu pelat ..hanya ibu dan kakak yang faham apa una cakap..orang lain mang tak boleh faham..ngehhh..
nota kaki : macam mana ek nak pebetulkan lidah budak pelat ni..

65 Comments

  1. titan 17 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 17 November 2011 Reply
  2. kakyong 16 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
  3. Ummi Hanie 16 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
  4. akubiomed 16 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
      • akubiomed 16 November 2011 Reply
        • puanbeeAuthor 17 November 2011 Reply
  5. yanmie 16 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
    • akubiomed 16 November 2011 Reply
      • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
        • akubiomed 16 November 2011 Reply
          • puanbeeAuthor 17 November 2011 Reply
  6. CMRatu 16 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
  7. Fakarepain 16 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
  8. penbiru 16 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
  9. syamila 16 November 2011 Reply
  10. bardboo 16 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
      • bardboo 16 November 2011 Reply
  11. farhan 16 November 2011 Reply
  12. danish 16 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
      • CMRatu 16 November 2011 Reply
        • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
          • bardboo 16 November 2011 Reply
            • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
  13. apaajanews 15 November 2011 Reply
  14. Hazmin Hamudin 15 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 16 November 2011 Reply
  15. Jendela Hati 15 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 17 November 2011 Reply
  16. wowberita 15 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 17 November 2011 Reply
      • wowberita 17 November 2011 Reply
  17. ila 15 November 2011 Reply
  18. ohcikgu 15 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 17 November 2011 Reply
  19. Juan 15 November 2011 Reply
  20. Ummiross 15 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 17 November 2011 Reply
  21. puanbee 25 January 2011 Reply
  22. firahadifa 24 January 2011 Reply
  23. puanbee 24 January 2011 Reply
  24. cikpuanhady 24 January 2011 Reply
  25. puanbee 24 January 2011 Reply
  26. puanbee 24 January 2011 Reply
  27. puanbee 24 January 2011 Reply
  28. puanbee 24 January 2011 Reply
  29. sarah-najwan 24 January 2011 Reply
  30. ~~su manje~~~ 24 January 2011 Reply
  31. ~~su manje~~~ 24 January 2011 Reply
  32. kakchik@ella 24 January 2011 Reply
  33. Hot Mama 24 January 2011 Reply
  34. PuanBee 24 January 2011 Reply
  35. THE LEKAT LEKIT STORY 24 January 2011 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.