Ke Klinik Gigi Dengan Kakak

Kelmarin ibunya pergi klinik gigi , berulang-ulang cukup sebulan 4 kali ke klinik , sampai kakak teringin agaknya , dari tak sakit apa-apa , kakak bagi alasan tak mau ke sekolah kerana sakit gigi .. ibu senang ja ..ko sakit gigi ya ?? ok tak pa .. follow me! Terus saja start enjin kereta menuju ka klinik kampung pandan untuk proses mencabut gigi .. sekolah ponteng , sambil ibu sms cikgu kakak ..

Ke Klinik Gigi Dengan Kakak
Ke Klinik Gigi Dengan Kakak

Ibu : Asslamualaikum cikgu , aliya shakira tak ke sekolah ye hari ni , saya bawak dia ke klinik gigi , dia selalu mengadu sakit gigi.

Cikgu : Waalaikumusalam , tak pa lah .. kalau macam tu .

Ok done ! sekarang ni zaman SMS saja , mana-mana anak saya bersekolah mesti ambil no telefon cikgu nya , ada apa-apa pertanyaan call , kalau tak jawab mesej kan senang , tak macam mak-mak kita dulu , ambil cuti dari kerja , beratur pulak ke sekolah , bagaimanalah lemak tak bertimbun didalam badan kita sekarang ni kan (ok saya je! )

Gambar terpaksa di blur kan , tak boleh publish di media sosial sebenarnya ajaibnya gigi kakak hanya ada yang berlubang , ada juga yang dah layak untuk di cabut tapi jururawat cakap tak boleh cabut lagi nanti gigi yang baru nak naik tak ada penyokong , dan boleh menyebabkan gigi tak cantik di kemudian hari , jururawat cakap lagi pada kakak ..jangan makan gula-gula dan lain-lain pesanan ..

Walaupun tak cabut apa-apa , gigi kakak dah tak sakit .. ajaibnyaaa… Korang nampak tak , apa yang saya nampak ? bebudak sekarang ni pandai nak beri alasan ..

63 Comments

  1. Hanis Amin 8 October 2014 Reply
    • puanbeeAuthor 28 October 2014 Reply
  2. nza 21 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 23 October 2011 Reply
  3. Pacifista 21 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 21 October 2011 Reply
      • Pacifista 21 October 2011 Reply
        • puanbeeAuthor 21 October 2011 Reply
  4. juanita 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 21 October 2011 Reply
  5. juanita 20 October 2011 Reply
  6. Zura 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  7. nurmisnan 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  8. mamaema 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  9. onie 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  10. aween 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  11. FIEDA 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  12. puan kutu 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  13. asya 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
      • asya 21 October 2011 Reply
        • puanbeeAuthor 21 October 2011 Reply
  14. ummiross 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  15. yanmie 20 October 2011 Reply
  16. Ila @Mama Faiz 20 October 2011 Reply
  17. khairul 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  18. taufiq arifin 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  19. Ummi Hanie 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  20. akubiomed 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  21. Budak Nakal 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  22. mama pipie 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  23. apaajanews 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  24. rohaya 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  25. kakngah 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  26. Shack@AnjungMaya 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  27. Hazmin Hamudin 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  28. Huzaifah 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
  29. Fakarepain 20 October 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
      • Fakarepain 20 October 2011 Reply
        • puanbeeAuthor 20 October 2011 Reply
          • Fakarepain 20 October 2011 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.