Kamus kasut

Kamus kasut

Assalamualaikum dan hai , terjumpa gambar ni di pinterest. Banyak nya jenis kasut ye .. Di antara semua , saya cuma ada sepasang kasut Dr. Marteen , Sepasang kasut Converse , Sepasang Wedges , Sepasang kasut Sukan dan sepasang Flip Flops. Lain dari tu tak pernah pakai derrr..  Yang selalu tukar pun wedges dan selipar flip flops tu. Jimat kan ? Sekarang teringin kasut yang viral di antara blogger pulak .. Mari menabung yee ..

jenis2-kasut

Kasut Dr , Marteen jenis mary jane , terasa macam nak let go je .. Pakai sekali dua je. Terasa rugi sangat.

Korang pernah beli dan pakai kasut apa ?

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

5 Comments

  1. fuyoo cantik2 semua kasut..boleh rambang mata kalau nak shopping..
    cik tom suka wedges and crocs…selesa pakai..hihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *