Juara Masterchef Malaysia 2

Siapa juara Masterchef Malaysia 2 ni ? berdebar juga menunggu keputusan ini , setelah tamat je pelawanan bola sepak piala AF suzuki , terus mengalih siaran tv ke chanel astro 104 untuk menonton rancangan Masterchef Malaysia 2 pula. Debaran tak habis lagi. Semasa artikle ni ditulis , saya sedang menonton chef jemputan merasa hidangan yang di sediakan oleh chef baru di dalam rancangan Masterchef Malaysia 2 ni.

juara            Sumber gambar : http://www.gua.com.my

Finalis masterchef 2 adalah , Ah Hong , Along dan Izyan . Saya sebelum ni suka tengok pada gelagat Che lah , dan suka juga pada semangat Nora. Tapi sayangnya mereka tak sampai pun ke peringkat akhir Masterchef Malaysia 2 itu .. Ada sekali tu mereka buat Pavlova .. waduh suka nya .. lepas tengok terus geledah website astro cari resepi pavlova tu. Diorang ni masak tak tengok buku resepi apa-apa pun , nampak macam pakar sangat dah.

Walau siapa pun menjadi juara kali ini  , saya ok je .. sokong je .. tapi kalau boleh biar Izyan menang la ..masakkan beliau hebat jugak ..

masterchef malaysia musim ke-2
sumber : #MasterChefMY2

Update : Juara Masterchef kali ini jatuh kepada Izyan , Tahniah di ucapkan .. RM100,000 dan voucher hampir RM10k barangan elektrik tajaan panasonic menjadi milik beliau.

13 Comments

  1. UpProfits 2 December 2012 Reply
  2. Denaihati 2 December 2012 Reply
  3. Norizwan 2 December 2012 Reply
  4. beckhrooy 2 December 2012 Reply
  5. sharinginfoz 2 December 2012 Reply
  6. cmratu 2 December 2012 Reply
  7. Ladfe Amir 2 December 2012 Reply
  8. Juan 2 December 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 2 December 2012 Reply
  9. akubiomed 2 December 2012 Reply
  10. LOLA 2 December 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.