Juara Masterchef Malaysia 2

Siapa juara Masterchef Malaysia 2 ni ? berdebar juga menunggu keputusan ini , setelah tamat je pelawanan bola sepak piala AF suzuki , terus mengalih siaran tv ke chanel astro 104 untuk menonton rancangan Masterchef Malaysia 2 pula. Debaran tak habis lagi. Semasa artikle ni ditulis , saya sedang menonton chef jemputan merasa hidangan yang di sediakan oleh chef baru di dalam rancangan Masterchef Malaysia 2 ni.

juara            Sumber gambar : http://www.gua.com.my

Finalis masterchef 2 adalah , Ah Hong , Along dan Izyan . Saya sebelum ni suka tengok pada gelagat Che lah , dan suka juga pada semangat Nora. Tapi sayangnya mereka tak sampai pun ke peringkat akhir Masterchef Malaysia 2 itu .. Ada sekali tu mereka buat Pavlova .. waduh suka nya .. lepas tengok terus geledah website astro cari resepi pavlova tu. Diorang ni masak tak tengok buku resepi apa-apa pun , nampak macam pakar sangat dah.

Walau siapa pun menjadi juara kali ini  , saya ok je .. sokong je .. tapi kalau boleh biar Izyan menang la ..masakkan beliau hebat jugak ..

masterchef malaysia musim ke-2

sumber : #MasterChefMY2

Update : Juara Masterchef kali ini jatuh kepada Izyan , Tahniah di ucapkan .. RM100,000 dan voucher hampir RM10k barangan elektrik tajaan panasonic menjadi milik beliau.

Comments

  1. UpProfits :

    Igt dpt la tgk peserta akhir tunjuk skill masak masing2..alih2 disajikan nyanyian & bebelan si pengacara pulak..membosankan pulak Finale Masterchef Malaysia 2 nih.. 🙁

  2. kurang ikut sangat mastercheft kali ni. tahniah untuk Izyan kuara mastercheft 2

  3. tahniah kepada pemenang izyan…lepas bola alih pada master chef…tapi tak sempat tengok….anak meragam lak hahahaha…

  4. tahniah, semalam x tengok sbb tgok Bola

  5. seronok betul dapat rm100K

  6. untung la dpt RM100K.. fames lagi.. 🙂

  7. tahniah buat izyan. saya pun okong che lah dan juga nina.

    masterchef dan bola pun saya tak menonton. temankan anak tidur dalam bilik kepenatan lepas balik kampung

  8. alaaa saya x tgk tadi, adehhh, oooo izyan menang ker, tahniah

  9. Kalau dineri pilihan diantara Master Chef dan Piala AFF. Tentu pilih bola.

  10. wahh..~ minat bola jgk ye..hehe..

    `

Speak Your Mind

*