klcc 011

Jalan – Jalan KLCC

Nak kongsi gambar saja , rasa macam cantik sangat gambar pemandangan KLCC ni , kami pergi bejalan sabtu lepas , EN.Suami tak de waktu tu , sekarang ada dah , dia out station , saya bawak adik jalan-jalan ye lah .. bila saya ada hal lain yang perlukan tinggal anak kat rumah saya panggil adik ni datang dari kajang tolong jaga anak , entah lah .. disebabkan anak tu tak pernah kena tinggal dengan orang so , memang susah sikit lah saya nak berpisah dengan anak-anak , kecuali tinggal dengan adik beradik sendiri.

Entah apa lagi masaalah negara yang di borakkan , suka tengok gambar-gambar ni semua , gambar di ambil jam 11.59 tengah hari , matahari membahang atas kepala , parking kereta jauh sikit dari KLCC , so memang kena menapak la ..

Una tanya “kenapa atas KLCC ada jam ?”

Saya tak tahu nak jawab hokey … saya cuma cakap .. “jam tu fungsinya sebagai hiasan di samping ingatkan waktu pada orang yang lalu lalang sini , jangan main sampai tak ingat masa pulak.”

Una senyum saja ..erk ? budak ni bertuah ..

Gambar adik saya sue , anaknya damia dan laila bee .. alaa tak kan tak kenal si laila bee tu …

Semua mata kecik saja .. panas betul .. saya mintak adik ambil gambar saya macam ni , tapi KLCC dia tak nampak penuh ..kuciwa betul ..so tak nak upload gambar sendiri , lagi pun malu-malu kucing ha.ha.ha

Cantik kan .. kalau lah ada DSLR ..dulu tak pandai drive sendiri ke KLCC , selalu ingat-ingat lupa jalannya .. tapi sekarang boleh dah .. ALLHAMDULILLAH … semua kerana blog .. eh hari ni jumaat dah ..esok sabtu .. kemudian ahad ..tak sabar :)

lepas ni kami masuk PETROSAINS

113 total views, 6 views today

32 thoughts on “Jalan – Jalan KLCC

  1. hehe adik bee mmg seiras rupa bee ekk..tak sabar ahad kenapa tu?rasa macam nak kumpul duit beli dslr tp sayang duit camno tu?compact pun tak terbeli lg nie.hehe..

  2. syioknye jenjalan klcc ye bee.. lama dah teman idak ke sana weih…. jalan tu mmg lagilahh tak hengat… haha

    ada ape ahad tu? dating le tu… hik3x :p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>