Info terkini Jerebu : Status Sekolah di KL , Putrajaya Dan Selangor pada 25 Jun (Esok)

Info terkini jerebu selepas tengok berita dan walaupun saya masih menunggu sms dari pihak sekolah tentang status persekolahan untuk anak saya di kawasan selangor dan berdekatan kuala lumpur. Nampak nya .. oleh kerana IPU di bawah paras 300 maka esok ( 25/jun) anak-anak akan kembali bersekolah. Sekolah akan di buka seperti biasa.

Tetapi ibu bapa mempunyai pilihan sama ada nak hantar ke sekolah atau tidak mengikut kesihatan anak masing-masing.

ipu selangor   sekolah di buka 25/6/2013

Semua Sekolah Di KL, Putrajaya & Selangor Dibuka Semula Esok

petikan berita mstaronline.com

Mask untuk anak pula takde , harap ada di edarkan di sekolah esok ..   :) harap cepat la masaalah jerebu ini berlalu .. tengok berita Riau pun akan buat pembenihan awan dah .

Comments

  1. akibat adanya jerubu tersebut ternyata juga mengganggu aktivitas sekolah anak, bagaimana dengan para pegawai kantor ya apakah ada libur juga, Puan ??
    mari berdoa, semoga keadaannya berangsur-asur bisa pulih seperti sedia kala :)
    Rina recently posted..How To Create jQuery Featured Content Slider For WebsiteMy Profile

  2. Adik-adik saya 3 hari dah bercuti. Dekat sini dalam kelas yang datang bawah 10 orang je. Cikgu pun malas nak mengajar kot kalau dah yang datang pun tak sampai separuh orang..
    Bidadari recently posted..Telatah : Sains Budak Kecik Daya InersiaMy Profile

  3. Sekolah yang baik

  4. alham dulillah dah hujan…
    sicantikmatahari recently posted..Musim: Jerebu Melanda Semenanjung MalaysiaMy Profile

  5. syukur anak2 dah boleh sekolah semula…
    Ummi Hanie recently posted..Gaji kakitangan awam naik lagi 1 Julai iniMy Profile

  6. memula x perasan, lama lama tgk eh apsal macam berasap nih, laaa jerebu rupanya
    Juan recently posted..Rujukan Exam Peperiksaan Bertulis Penolong Akauntan W27My Profile

  7. Sekolah anak saya masih ditutup untuk hari yang ke 2.

  8. a’a, tadi tengok berita pun diorang esok area sana dah bleh mula bersekolah.
    eiela recently posted..Theme Baru Di Musim JerebuMy Profile

  9. Alhamduillah anak-anak dah boleh sekolah semula esok. kalau cuti lagi, jenuh nak ganti nanti.

  10. sok pon ank2 m3h dah stat skolah bee..
    mama3hero punya cerita recently posted..REKOD PENCAPAIAN AKADEMIK FARISMy Profile

Trackbacks

  1. […] Info terkini Jerebu : Status Sekolah di KL , Putrajaya Dan Selangor pada 25 Jun (Esok) […]

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge