Info terkini Jerebu : Status Sekolah di KL , Putrajaya Dan Selangor pada 25 Jun (Esok)

Info terkini jerebu selepas tengok berita dan walaupun saya masih menunggu sms dari pihak sekolah tentang status persekolahan untuk anak saya di kawasan selangor dan berdekatan kuala lumpur. Nampak nya .. oleh kerana IPU di bawah paras 300 maka esok ( 25/jun) anak-anak akan kembali bersekolah. Sekolah akan di buka seperti biasa.

Tetapi ibu bapa mempunyai pilihan sama ada nak hantar ke sekolah atau tidak mengikut kesihatan anak masing-masing.

ipu selangor   sekolah di buka 25/6/2013

Semua Sekolah Di KL, Putrajaya & Selangor Dibuka Semula Esok

petikan berita mstaronline.com

Mask untuk anak pula takde , harap ada di edarkan di sekolah esok ..   :) harap cepat la masaalah jerebu ini berlalu .. tengok berita Riau pun akan buat pembenihan awan dah .

(Visited 7 times, 1 visits today)

11 Comments

  1. akibat adanya jerubu tersebut ternyata juga mengganggu aktivitas sekolah anak, bagaimana dengan para pegawai kantor ya apakah ada libur juga, Puan ??
    mari berdoa, semoga keadaannya berangsur-asur bisa pulih seperti sedia kala :)

  2. Adik-adik saya 3 hari dah bercuti. Dekat sini dalam kelas yang datang bawah 10 orang je. Cikgu pun malas nak mengajar kot kalau dah yang datang pun tak sampai separuh orang..

  3. Pingback: Jerebu sebelum dan selepas di cheras | ~ Ini lah FaMiLi @ Puanbee.com ~

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>