Ieda Moin Kurus Lepas Buang Lemak 20kg

Tadi terbaca website murai.com , ada kisah Ieda Moin yang telah pun berjaya menurunkan berat badan sebanyak lebih kurang 20kg. Wow .. itu benar-benar memberi inspirasi kepada wanita-wanita berbadan besar lain termasuk lah saya , tips kurus dari Ieda Moin yang dapat saya highlightkan ialah :

  • Ambil banyak buah-buahan.
  • Minum air kosong dengan banyak.
  • Buat senaman pembentukan badan.
  • Jaga dan amalkan pemakanan sihat.

tips kurus dari ieda moin

Disebut di dalam website Murai.com , Penyakit darah tinggi Ieda Moin pun dah hilang. Betul-betul memberi inspirasi apabila Ieda Moin yang beratnya 70kg , kini tinggal 50kg .. wooo .. nak jugak.

Ieda Moin ada menyebut tiada tawaran belakon apabila Ieda Moin ย kurus ? entahlah .. bagi saya kesihatan tu penting , Gemuk bukan tak cantik , cuma ianya tidak menyihatkan , macam-macam penyakit akan singgah sebab tu saya kalau boleh nak kuruskan atau turunkan berat untuk elakkan penyakit yang berisiko untuk orang berbadan besar hidapi.

Jom DIET lagi ๐Ÿ™‚

About puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

13 Replies to “Ieda Moin Kurus Lepas Buang Lemak 20kg”

  1. Nak langsing & turun berat badan bukannya sesuatu yang susah…

    Yg penting semangat & betul2 ada daya usaha untuk ubah gaya makan kita…
    Semua lemak2 tu dtgnya dari gaya pemakanan kita…
    Klau kita tetapkan utk makan makanan yang sihat & seimbang…xde masalah lah nak turunkan berat dengan konsisten & berkesan tanpa kesan sampingan…

    ***Saya turun 4 kg dlm 2 mgu saja… ๐Ÿ™‚

  2. nak bersenam yang paling malas tu sebenarnya…tapi nasib baiklah badan tak naik…mungkin sebab ammar menyusu badan kot…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*