Ieda Moin Kurus Lepas Buang Lemak 20kg

Tadi terbaca website murai.com , ada kisah Ieda Moin yang telah pun berjaya menurunkan berat badan sebanyak lebih kurang 20kg. Wow .. itu benar-benar memberi inspirasi kepada wanita-wanita berbadan besar lain termasuk lah saya , tips kurus dari Ieda Moin yang dapat saya highlightkan ialah :

  • Ambil banyak buah-buahan.
  • Minum air kosong dengan banyak.
  • Buat senaman pembentukan badan.
  • Jaga dan amalkan pemakanan sihat.

tips kurus dari ieda moin

Disebut di dalam website Murai.com , Penyakit darah tinggi Ieda Moin pun dah hilang. Betul-betul memberi inspirasi apabila Ieda Moin yang beratnya 70kg , kini tinggal 50kg .. wooo .. nak jugak.

Ieda Moin ada menyebut tiada tawaran belakon apabila Ieda Moin  kurus ? entahlah .. bagi saya kesihatan tu penting , Gemuk bukan tak cantik , cuma ianya tidak menyihatkan , macam-macam penyakit akan singgah sebab tu saya kalau boleh nak kuruskan atau turunkan berat untuk elakkan penyakit yang berisiko untuk orang berbadan besar hidapi.

Jom DIET lagi 🙂

13 Comments

  1. Farah Alina 11 October 2016 Reply
  2. Alami 25 March 2012 Reply
  3. puan kutu 24 March 2012 Reply
  4. akubiomed 24 March 2012 Reply
  5. maya mustwany 23 March 2012 Reply
  6. titan 23 March 2012 Reply
  7. bardboo 23 March 2012 Reply
  8. dzuandiey 23 March 2012 Reply
  9. Ummi Hanie 23 March 2012 Reply
    • dzuandiey 23 March 2012 Reply
  10. Yati 23 March 2012 Reply
  11. Ummiross 23 March 2012 Reply
    • dzuandiey 23 March 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.