May
2012

HERBA MAHARANI | Bulan Depan Nak Lagi 3 Kotak Yea !

Allhamdulillah , tak sia-sia saya duk pot pek kat kakak ni untuk cuba Herba Maharani ni selepas kakak ni bagi tahu , sejak dia beranak kecik , pinggang dia selalu sakit dan tangan suka kebas sampai tak boleh gerak bila malam hari atau pun cuaca sejuk . Kakak ni cakap .. dia beranak operate , tak urut apa-apa , tak makan apa-apa jamu pun masa berpantang , semasa berpantang dia kebas kaki sampai tak boleh berjalan , so dia takut nak makan jamu-jamu.

Saya suruh dia cuba herba maharani , sebab nya kebiasaan kebas ni darah tak berjalan dengan lancar , perempuan memang kena sangat-sangat jaga diri selepas melahirkan anak. Kalau tak jaga badan cepat tua.. mak saya cakap lah.

pelanggan herba maharani

Testimoni Herba Maharani “Tersangat Best”

Lepas cuba dah dekat 2 minggu , dia order lagi , bulan depan akak nak 3 kotak ye ..

Dia makan dan rasa kesan tu cepat , sangat-sangat ok tak de kebas , terus rekemen pulak pada kawan-kawan .. Suka sangat lah tu..

harga herba maharani

Herba Maharani | Herba Untuk Wanita

Allhamdulillah , lega dengarnya .. Herba Maharani ni memang elok , sebelum saya join bisnes ni lagi saya dah pernah makan , dari semasa saya lahirkan anak pertama , semuanya sebab sepupu saya di kampung duk kecoh cakap “lepas makan abang suka “

hehe .. jom order sekotak , cuba dulu …

Email : tie2kay@gmail.com

Terima Kasih IDA (Mama adam) hari ni dah pos ye … psst boleh link tak ? heheh

Search

23 thoughts on “HERBA MAHARANI | Bulan Depan Nak Lagi 3 Kotak Yea !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge