HERBA MAHARANI | Bulan Depan Nak Lagi 3 Kotak Yea !

Allhamdulillah , tak sia-sia saya duk pot pek kat kakak ni untuk cuba Herba Maharani ni selepas kakak ni bagi tahu , sejak dia beranak kecik , pinggang dia selalu sakit dan tangan suka kebas sampai tak boleh gerak bila malam hari atau pun cuaca sejuk . Kakak ni cakap .. dia beranak operate , tak urut apa-apa , tak makan apa-apa jamu pun masa berpantang , semasa berpantang dia kebas kaki sampai tak boleh berjalan , so dia takut nak makan jamu-jamu.

Saya suruh dia cuba herba maharani , sebab nya kebiasaan kebas ni darah tak berjalan dengan lancar , perempuan memang kena sangat-sangat jaga diri selepas melahirkan anak. Kalau tak jaga badan cepat tua.. mak saya cakap lah.

pelanggan herba maharani

Testimoni Herba Maharani “Tersangat Best”

Lepas cuba dah dekat 2 minggu , dia order lagi , bulan depan akak nak 3 kotak ye ..

Dia makan dan rasa kesan tu cepat , sangat-sangat ok tak de kebas , terus rekemen pulak pada kawan-kawan .. Suka sangat lah tu..

harga herba maharani

Herba Maharani | Herba Untuk Wanita

Allhamdulillah , lega dengarnya .. Herba Maharani ni memang elok , sebelum saya join bisnes ni lagi saya dah pernah makan , dari semasa saya lahirkan anak pertama , semuanya sebab sepupu saya di kampung duk kecoh cakap “lepas makan abang suka “

hehe .. jom order sekotak , cuba dulu …

Email : tie2kay@gmail.com

Terima Kasih IDA (Mama adam) hari ni dah pos ye … psst boleh link tak ? heheh

23 Comments

  1. asiah 30 July 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 30 July 2012 Reply
  2. Izzuddin Fauzi 17 May 2012 Reply
  3. bardboo 16 May 2012 Reply
  4. Myra Jay 16 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 16 May 2012 Reply
  5. kesoma.rai 16 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 16 May 2012 Reply
  6. akubiomed 16 May 2012 Reply
    • anif 16 May 2012 Reply
      • puanbeeAuthor 16 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 16 May 2012 Reply
  7. hafizul 16 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 16 May 2012 Reply
      • hafizul 16 May 2012 Reply
  8. Jebeng Otai™ 16 May 2012 Reply
    • hafizul 16 May 2012 Reply
      • puanbeeAuthor 16 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 16 May 2012 Reply
  9. sweetkurma 16 May 2012 Reply
    • hafizul 16 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 16 May 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.