HERBA MAHARANI | Bulan Depan Nak Lagi 3 Kotak Yea !

16/05/2012 | By puanbee | Filed in: Nukilan.

Allhamdulillah , tak sia-sia saya duk pot pek kat kakak ni untuk cuba Herba Maharani ni selepas kakak ni bagi tahu , sejak dia beranak kecik , pinggang dia selalu sakit dan tangan suka kebas sampai tak boleh gerak bila malam hari atau pun cuaca sejuk . Kakak ni cakap .. dia beranak operate , tak urut apa-apa , tak makan apa-apa jamu pun masa berpantang , semasa berpantang dia kebas kaki sampai tak boleh berjalan , so dia takut nak makan jamu-jamu.

Saya suruh dia cuba herba maharani , sebab nya kebiasaan kebas ni darah tak berjalan dengan lancar , perempuan memang kena sangat-sangat jaga diri selepas melahirkan anak. Kalau tak jaga badan cepat tua.. mak saya cakap lah.

pelanggan herba maharani

Testimoni Herba Maharani “Tersangat Best”

Lepas cuba dah dekat 2 minggu , dia order lagi , bulan depan akak nak 3 kotak ye ..

Dia makan dan rasa kesan tu cepat , sangat-sangat ok tak de kebas , terus rekemen pulak pada kawan-kawan .. Suka sangat lah tu..

harga herba maharani

Herba Maharani | Herba Untuk Wanita

Allhamdulillah , lega dengarnya .. Herba Maharani ni memang elok , sebelum saya join bisnes ni lagi saya dah pernah makan , dari semasa saya lahirkan anak pertama , semuanya sebab sepupu saya di kampung duk kecoh cakap “lepas makan abang suka “

hehe .. jom order sekotak , cuba dulu …

Email : tie2kay@gmail.com

Terima Kasih IDA (Mama adam) hari ni dah pos ye … psst boleh link tak ? heheh

Related Post


Tags: , , , , , , , , , , ,

23 comments on “HERBA MAHARANI | Bulan Depan Nak Lagi 3 Kotak Yea !

  1. asiah says:

    salam, ibu menyusu leh mkan tk jamu ni?sy tgah pantang skang…dok cari jamu yg sesuai…

  2. Produk yang baguuzz~~

  3. bardboo says:

    amboi abang suka ye kak? hihihi..

  4. Myra Jay says:

    Macam myra tak bersalin lagi kira kategori masih mantopp kot..hahaaa 😉

    Ok memang dalam perancangan nak beli gak 😉

  5. kesoma.rai says:

    kak..maaf eh tanya..ni ada cop halal tak?

  6. akubiomed says:

    Okaylah sudah mendapat membuat jualan dan pelanggan pun sudah mula bertambah.

  7. hafizul says:

    Emm semoga makin ramai yang menggunakan produk maharani..hehe..kalau ada maharani yang free tu, bagi la kite jugak..hahaha

  8. mcm nk tlg promote jer..tp x fhm herba2 ni..hehe

  9. sweetkurma says:

    fuyoooo….dasat tu…lepas makan suami suka…i pun suka jugak hik hik hik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *