Hatiku Milikmu – Nera (AF9)

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Hatiku milikmu wahai lelaki kacak. Ahaks… Ok ini adalah lagu hatiku milikmu yang di nyanyikan oleh Nera AF9 , saya suka lagu ni , memang terngiang-ngiang je lagu ni , kini lagu ni menjadi lagu tema dalam drama Cinta Buat Emelda, memang terbaik lah .. suka sangat .. drama cinta buat emelda pun best. Jom layan lirik lagu hatiku milikmu di bawah.

Lirik lagu hatiku milikmu – NERA aF9

Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu

Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu

Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu

Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Video Youtube Hatiku Milik Mu

Kalau tengok video klip original , Nera ni di ibaratkan patung yang dah jatuh cinta pada si pembuat bajunya ..suka sangat ler tengok video tu , bukan lagu jek best , video klip nya pun best.

Sinopsis Cinta Buat Emeldalink

Sumber lirik : Yanmieonline.com
Sumber video : Youtube

Comments

  1. Sedap giler lagu ni…teringat zaman dengan kekasih dulu..hehe

Speak Your Mind

*