Harga terkini kurban di kemboja

Mari semak harga terkini kurban di kemboja , dalam hati memang nak buat sangat ibadah kurban ni , kalau ada rezeki saya di pertengahan bulan , insyallah boleh buat … Insyaallah kalau di permudahkan segalanya , duit kalau ada memang tak pernah cukup . Pejam mata dan terus buat je kan ?

Hikmah dan Fa dhilat melakukan ibadah kurban — > klik Qurban Dan Akikah : Hikmah Dan Fadhilatnya

harga buat kurban di kemboja

Jika sesiapa ingin melakukan ibadah kurban di kemboja , boleh lah terus menempah di E-Qurban , Anda boleh menempah terus secara online.

 klik banner di bawah untuk membuat tempahan kurban di kemboja sekarang !

iklan 468x60 - Harga terkini kurban di kemboja

Tempah Qurban Secara Online dengan eQurban.com

eQurban.com menyediakan program Qurban di Kemboja dengan kos yang sangat murah dan berpatutan. Harga-harga yang ditawarkan adalah seperti berikut:

  1. 1 ekor Kambing = RM550
  2. 1 bahagian Lembu = RM230
  3. 1 ekor Lembu = RM1,600

Tempahan Qurban di Kemboja masih dibuka dan boleh dibuat secara online. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 19 Oktober 2012 (hari Jumaat).

Pihak pengurusan eQurban di Kemboja akan mengambil gambar setiap ekor lembu yang dikorbankan dan akan dilampirkan bersama sijil yang akan dikirimkan kepada peserta-peserta yang telah membuat ibadah korban. Sila rujuk FAQ eQurban.com untuk maklumat lanjut.

Please follow and like us:
follow subscribe - Harga terkini kurban di kemboja0

12 Comments

  • Ummi Hanie

    15/10/2012 at 3:07 PM Reply

    mari berkorban…. insyaAllah bahagian kami ada satu thn ni 😉

  • CMRatu

    14/10/2012 at 7:34 PM Reply

    saya buat di Malaysia ja… walaupun mahal.. kalau ada rezeki lebih mungkin utk org kemboja juga.. 🙂

  • syaifuddin alias

    13/10/2012 at 9:05 PM Reply

    moga2 mendapat keredhaan da

  • Juan

    13/10/2012 at 4:17 PM Reply

    bagus juga nihhh

  • ummiross

    13/10/2012 at 1:55 PM Reply

    Alhamdulillah, tahun ni ummi dan suami pun join korban di Kemboja di bawah kelolaan Ustaz Amin. Moga mereka dapat menikmati dan menghayati pengertian korban yang sebenarnya..

  • Bro Framestone

    13/10/2012 at 12:08 PM Reply

    Ada terlintas niat nak buat kurban. Tapi mungkin bukan tahun ini.

    Insya’lah tahun depan bro akan amik bahagian. Mungkin juga bersama keluarga bro sendiri 🙂

  • hatiputera

    13/10/2012 at 12:01 PM Reply

    Memang berbaloi tengok harganya bagi berkemampuan.

  • Mama Hanim

    13/10/2012 at 9:47 AM Reply

    Alhamdulillah, semoga makin ramai yg sertai tahun ini..

  • nurmisnan

    13/10/2012 at 8:16 AM Reply

    nak juga sesekali ikut korban di kemboja.. bila tu ekkk…

  • anif

    12/10/2012 at 11:28 PM Reply

    Semoga tahun ini lebih banyak! Amin.

  • Denaihati

    12/10/2012 at 9:37 PM Reply

    jom korban bersama e-qurban. mudahan qurban dikemboja tahun ni lebih banyak dr tahun lepas.

  • sweetkurma

    12/10/2012 at 8:19 PM Reply

    alhamdulillah sudah pun sampai ke kemboja menyaksikan sendiri kesukaran hidup yang mereka lalui

Post a Comment