Gempar Suria KLCC terbakar (Gambar)

Gempar sungguh pabila berita kebakaran Suria Klcc mula di hebohkan di twitter , siapa lagi ejen twitter kita kalau bukan supermak seorang tu , sambil goreng ayam pun dia boleh buat entri , dan saya tidak ketinggalan untuk hebohkan berita ni.Kebakaran kecil berlaku di sebuah restoran di aras bawah Suria KLCC petang tadi, menyebabkan orang ramai dan peniaga terpaksa dipindah keluar sebagai langkah berjaga-jaga. Bagaimanapun, tiada kecederaan dilaporkan dan kebakaran itu sudah dipadamkan.

kebakaran di suria klcc - chinoz

Seperti biasa cool dulu , tunggu je berita TV3 pasal kebakaran yang berlaku ni nanti yek .. Nasib sikit jek , kalau tak memang kecoh dunia , cuba bayangkan … dongak kepala dan bayangkan sendiri.

Sumber gambar : Yanmie

Comments

  1. TopiJerami90 :

    mesti teruk terbakar nie kan…
    dengar kata asap tebal

  2. Pasal klcc terbakar.. semestinya la dpt liputan semua stesen tv. silap2 stesen tv luar negara pun nak menyibuk sama cerita benda ni.hehee~

  3. tgok bee post kt kelab blogger td cuak gak..:)

  4. gempar betul kan berita ni… tapi kat twitter je la kecoh gile..hhu

  5. Kalau ada kebakaran berlaku di KLCC tentu mendapat liputan meluas didalam negara dan luar negara.

  6. bila ni? tadi lps kerja ada pergi KLCC. (sbb ofis tak jauh dr situ)

  7. wah puanbee memang sentiasa cool je sekarangni ye..hehe..

  8. Tadi balik kerja masa kul 5 takda lak perasan ada kecoh2 kat klcc ni…

Speak Your Mind

*