Gambar Cahaya Malaika Anak Mawi Dan Ikin

Lama tak dengar cerita Mawi , tuptup dah ada anak pun , bagus macam ni yang kita mau , kurangkan kontrovesi tingkatkan prestasi hahah .. buat lawak lah puanbee ni ye ..

Tahniah di ucapkan untuk Mawi sekeluarga , mesti ada pelbagai perasaaan di dalam jiwa , masa ni lah Mawi nak nyanyi lagu jiwa tu. Comel lah baby ni.Terasa macam nak tambah sorang lagi jek ..erk ?

gambar cahaya malaika anak mawi

Baby baru lahir , saat-saat ini lah yang paling buatkan kita geram , amat susah nak tengok dia buka mata , kan ..asyik tidur jek .. geram pulak tengok baby ni .. baju merah tu ..

gambar anak mawi dan ikin

Gambar Mawi dengan babynya pula , sedap nama anak mawi , cahaya Malaika.. tak terfikir pulak nama cenggini.

Sumber : {bardboo}

19 Comments

  1. ayu jamal 28 March 2012 Reply
  2. budakserius 13 March 2012 Reply
  3. syamila 3 March 2012 Reply
  4. puan kutu 2 March 2012 Reply
  5. Yus 2 March 2012 Reply
  6. eiranazira 2 March 2012 Reply
  7. kayrul 2 March 2012 Reply
  8. Ummi Hanie 2 March 2012 Reply
  9. azmanisma 2 March 2012 Reply
  10. akubiomed 2 March 2012 Reply
  11. Fakhruddin 2 March 2012 Reply
  12. puanema 1 March 2012 Reply
  13. ummiross 1 March 2012 Reply
  14. nza 1 March 2012 Reply
  15. fieda 1 March 2012 Reply
  16. Ayesha Ramlee 1 March 2012 Reply
  17. kakyong 1 March 2012 Reply
  18. Scarlett O'hara 1 March 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.