gambar cahaya malaika anak mawi

Gambar Cahaya Malaika Anak Mawi Dan Ikin

Lama tak dengar cerita Mawi , tuptup dah ada anak pun , bagus macam ni yang kita mau , kurangkan kontrovesi tingkatkan prestasi hahah .. buat lawak lah puanbee ni ye ..

Tahniah di ucapkan untuk Mawi sekeluarga , mesti ada pelbagai perasaaan di dalam jiwa , masa ni lah Mawi nak nyanyi lagu jiwa tu. Comel lah baby ni.Terasa macam nak tambah sorang lagi jek ..erk ?

gambar cahaya malaika anak mawi

Baby baru lahir , saat-saat ini lah yang paling buatkan kita geram , amat susah nak tengok dia buka mata , kan ..asyik tidur jek .. geram pulak tengok baby ni .. baju merah tu ..

gambar anak mawi dan ikin

Gambar Mawi dengan babynya pula , sedap nama anak mawi , cahaya Malaika.. tak terfikir pulak nama cenggini.

Sumber : {bardboo}

puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

19 thoughts to “Gambar Cahaya Malaika Anak Mawi Dan Ikin”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *