Elly mazlein bertunang comelnya gambar beliau

Spread the love

Salam bahagia korang 🙂

ermm baru tahu bahawasanya Elly mazlein dah pun bertunang .. saya sangat suka tengok elly mazlein , lemah lembut , manis dan manja je .. lelaki2 lagi lah kan .. Menurut Elly, mereka berkenalan sejak 2009 dalam satu pertemuan yang tidak dirancang melalui rakan. Seterusnya selang lima bulan selepas itu, mereka mula serius bercinta sebelum Azmi melamar Elly pada Februari lalu. Elly mazlein melangsungkan majlis pertunangan nya di ukit Kiara Equestrian Resort wooooo …. TAHNIAH buat elly mazlein ..moga sampai ke akhir hayat lah hendaknya …

gambar pertunangan elly mazlein
gambar pertunangan elly mazlein
gambar pertunangan elly mazlein
gambar pertunangan elly mazlein
gambar pertunangan elly mazlein
gambar pertunangan elly mazlein

Nak info lagi baca lagi disini lah …
cerita ni dah basi , tapi saya suka Elly Mazlein .. saya tak pernah ambik pusing bab gossip yang dilemparkan terhadap artis kesayangan .. TAPI kalau artis tu sendiri yang tunjuk perangai buruk .. dah tentu tentu saya ambik pusing .. mungkin menyampah selamanya ….. Bye bye Gambit …

28 thoughts on “Elly mazlein bertunang comelnya gambar beliau”

  1. Mcm tahu2 jer sy nih pemalu..ahas
    ks~ xcaya ty abgteror..dia bestpren sy masa sekolah dulu..hahaha

  2. Elly Mazlein, hrmmm. Nice tapi kureng sikit. Tanya aku, aku suka siapa, aku pun taktau artis mana yg paling aku suka. hahaha.

  3. kutu pun miat elly mazlein.lagu diapun best.tp lma dah tak nyanyi.berlakon klu gedik tak suka.tp menjadik betul bila adengan nangis2.mmg dh improve la lakonan beliau.gambit tu artis br yg ramai org tak kenal.tp skang dah popular.hahaha apapun semoga elly bahagia dan berkekalan..

    1. gambit dh glemer tp dgn cara apa ? hee malas nk ulas.. ye lah kutu dulu artis tk ramai .. kita boleh ingat dan kenang2 lagu depa skrg ni terlalu ramai sampai tk inngat , tk kenal dan tak tahu mana satu lagu best ni haaa

  4. A’ah la..comel la Elly Mazlein nih..ahaks~ Senior sekolah sy dulu nih..tp xpernah kenal pun masa 1 sekolah..huhu

  5. akak pun peminat elly sejak dari mula dia menyanyi sampailah dia menceburkan diri dalam lakonan..suka dengan watak2 yg dia bawak..

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *