Salam bahagia korang 🙂

ermm baru tahu bahawasanya Elly mazlein dah pun bertunang .. saya sangat suka tengok elly mazlein , lemah lembut , manis dan manja je .. lelaki2 lagi lah kan .. Menurut Elly, mereka berkenalan sejak 2009 dalam satu pertemuan yang tidak dirancang melalui rakan. Seterusnya selang lima bulan selepas itu, mereka mula serius bercinta sebelum Azmi melamar Elly pada Februari lalu. Elly mazlein melangsungkan majlis pertunangan nya di ukit Kiara Equestrian Resort wooooo …. TAHNIAH buat elly mazlein ..moga sampai ke akhir hayat lah hendaknya …

gambar pertunangan elly mazlein

gambar pertunangan elly mazlein

gambar pertunangan elly mazlein

gambar pertunangan elly mazlein

gambar pertunangan elly mazlein

gambar pertunangan elly mazlein

Nak info lagi baca lagi disini lah …
cerita ni dah basi , tapi saya suka Elly Mazlein .. saya tak pernah ambik pusing bab gossip yang dilemparkan terhadap artis kesayangan .. TAPI kalau artis tu sendiri yang tunjuk perangai buruk .. dah tentu tentu saya ambik pusing .. mungkin menyampah selamanya ….. Bye bye Gambit …

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

About puanbee

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at puanbeedotcom@gmail.com , thank you :)


Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

28 thoughts on “Elly mazlein bertunang comelnya gambar beliau