Download Dan Lirik Lagu Dan Bila Esok – Sofaz

Sejak duk layan nora elena tu suka pulak dengar lagu ni , syahdu je bunyi nya , kenapa tah asyik terasa macam nak menangis je bila dengar lagu ni , Ada sesuatu di hati yang tak dapat di luahkan ..erm ntah lah pendam lagi baik , layannnn lagu nih nk download pun boleh ada sediakan link tu ….

Download Dan bila esok sofaz – download

Lirik Dan Bila Esok

Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya

18 Comments

  1. Maziatul Farida 20 May 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 21 May 2011 Reply
  2. Jendela Hati 14 May 2011 Reply
  3. kakyong 14 May 2011 Reply
  4. nza 14 May 2011 Reply
  5. Papan kekunci 14 May 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 14 May 2011 Reply
  6. taufiq arifin aka topimagine 14 May 2011 Reply
  7. Myra Jay 14 May 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 14 May 2011 Reply
  8. mrs.yie 14 May 2011 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.