Donut Coklat

Spread the love

Bila balik kampung diet kemana-mana , adik-adik , kakak-kakak , mak-mak , opah , ipar duai semua meriah je masak-memasak ni , seronok sebab bila masak je makanan lincin , ramai makan tu yang buatkan seronok masak-masak di kampung.

Donut ni adik yang buat , lepas tu anak sedara merengek-rengek nak kan topping coklat pulak di atasnya .. saya yang kemalasan masak bila di kampung , terpaksa tolong buatkan coklat tersebut , dah buat donut coklat ..Apa lagi nafsu makan membuak ..ohhhh ..

Donut Coklat
Donut Coklat

Nak timbang , berapa pula berat naik selepas balik dari kampung ni ..

33 thoughts on “Donut Coklat”

  1. Zarul Umbrella

    saya sejak hilang 8kg sejak Jun tahun lalu..tak berani dah nak ambik donut ni..takut naik lagi berat badan

  2. Alahai sedapnya tengok donut ni..

    Biasalah tu.. Kalau balik kg, menu semuanya sedap2.. Ngeri nak timbang berat badan sendiri.. 😀

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *