Demam Boboboi Mesra – Yaya

Demam boboboi di mesra petronas pulak dah .. bukan anak-anak yang mintak sangat , tapi saya selaku mak nye pun geram , ni ayahnya beli untuk si laila kecik tu .. hari-hari pesan kat ayah “beli mainan doktor-doktor ” tapi dah ayah balik lewat mana nak cari mainan doktor-doktor nya. Lantas di gantikan dengan “Yaya” comel ni..

yaya di petronas

Nak beli semua watak boboboi , saja nak kumpul comel lah .. lagipun sokong watak kartun kita.. Jadual watak boboboi di keluarkan :

Oktober – November : Boboiboy Angin & Yaya
November – Disember : Boboiboy Tanah & Ying
Disember – Januari : Boboiboy Petir & Gopal

jadual watak boboboi keluar di mesra

Hai … sila lah terjah mesra berdekatan yaaa … Terbaik !

Harga 19.90 satu
Beli barang RM15 dapat diskaun sikit Jadi RM 16.90.

(Visited 10 times, 1 visits today)

14 Comments

  1. Salam,

    Anak tau kat Petronas ada jual, tp since diorang dah tau, nak elak bawa diorang masuk dalam petronas hahhaa kejam tak????

    boboboi ke boboiboy hehee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>