Demam Boboboi Mesra – Yaya

Spread the love

Demam boboboi di mesra petronas pulak dah .. bukan anak-anak yang mintak sangat , tapi saya selaku mak nye pun geram , ni ayahnya beli untuk si laila kecik tu .. hari-hari pesan kat ayah “beli mainan doktor-doktor ” tapi dah ayah balik lewat mana nak cari mainan doktor-doktor nya. Lantas di gantikan dengan “Yaya” comel ni..

yaya di petronas

Nak beli semua watak boboboi , saja nak kumpul comel lah .. lagipun sokong watak kartun kita.. Jadual watak boboboi di keluarkan :

Oktober – November : Boboiboy Angin & Yaya
November – Disember : Boboiboy Tanah & Ying
Disember – Januari : Boboiboy Petir & Gopal

jadual watak boboboi keluar di mesra

Hai … sila lah terjah mesra berdekatan yaaa … Terbaik !

Harga 19.90 satu
Beli barang RM15 dapat diskaun sikit Jadi RM 16.90.

14 thoughts on “Demam Boboboi Mesra – Yaya”

  1. Salam,

    Anak tau kat Petronas ada jual, tp since diorang dah tau, nak elak bawa diorang masuk dalam petronas hahhaa kejam tak????

    boboboi ke boboiboy hehee

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *