Dah Dapat Baju Taski Abim Una

Semalam saya pergi daftar dan bayar yuran Taski Abim untuk una dan KAFA untuk kakak , kakak punya pakaian sekolah tak lengkap lagi tak boleh upload gambar , ingat nak shopping baju sekolah di kampung lah murah sikit , tahun lepas saya tengok baju sama kualiti di KL harga baju sahaja RM40 + + tapi di kampung baju sahaja RM14 + + gitu je , jenis kain semua sama , alang-alang balik kampung tu beli di sana je lah .. Untungnya duduk kampung semua murah 🙂

una dan uniform taski abim

Alolo ~ una dah nak masuk tadika pun , nanti sunyi lah rumah bila una tak de , masa una di tadika akan di panjangkan sedikit untuk belajar Iqra’ , harap-harap una boleh lah ikut semua jadual tu , dan una tak pelat lepas mengaji nanti .. amin ~ una dah 5 tahun cakap apa pun pelat , manja orang kata , padahal saya tak ajar diorang cakap pelat-pelat pun …

P/S : Balik kampung lewat sikit , tunggu macaron cikmin dari giveaway yanmieonline . hehehe ~

49 Comments

  1. ohcikgu 29 December 2011 Reply
  2. Ummi Hanie 28 December 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
  3. Khidhir 28 December 2011 Reply
  4. izan ishak 27 December 2011 Reply
  5. Ibu Mifzal Arsyad 27 December 2011 Reply
  6. mohd hafifi 27 December 2011 Reply
  7. Budak Nakal 27 December 2011 Reply
  8. Terbakor 27 December 2011 Reply
  9. nza 26 December 2011 Reply
  10. suri 25 December 2011 Reply
  11. ayu jamal 25 December 2011 Reply
  12. sharul 24 December 2011 Reply
  13. maya_mustwany 24 December 2011 Reply
  14. blackrosehunter 24 December 2011 Reply
  15. Fakarepain 24 December 2011 Reply
  16. puan kutu 24 December 2011 Reply
  17. pia 24 December 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
  18. titan 24 December 2011 Reply
  19. kakyong 24 December 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
  20. dzuandiey 24 December 2011 Reply
  21. kimmie 23 December 2011 Reply
  22. ummiross 23 December 2011 Reply
  23. klcitizen 23 December 2011 Reply
  24. mrs.yie 23 December 2011 Reply
  25. CMRatu 23 December 2011 Reply
  26. nurmisnan 23 December 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
  27. juanita 23 December 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
  28. diana 23 December 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
  29. akubiomed 23 December 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
  30. syu90 23 December 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
  31. Denaihati 23 December 2011 Reply
    • dzuandiey 24 December 2011 Reply
      • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
  32. ciksembang 23 December 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 1 January 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.