Daftar sekolah rendah tahun 1

Untuk mak-mak dan pak-pak khasnya , jangan jadi pelupa macam saya. Pergi sekolah untuk daftar sekolah rendah tahun 2014 buat una , tetapi saya terlupa bawa setem dan sampul surat. Punya lama ambil masa nak pergi ke pejabat pos dan beli setem. Dah beli setem lupa pula beli sampul surat. Teruk betul.

daftar sekolah 2012
Yeayy una dah daftar

LINK — Mendaftar Sekolah Rendah Tahun 1 Bagi Sesi 2013/2014

Walau apa pun una telah di daftarkan ke sekolah yang sama dengan kakaknya , bukan apa ini adalah satu cara memudahkan untuk hantar , ambil dan juga untuk memudahkan una sesuaikan diri di sekolah nanti. Tahun 1 una.. macam mana lah gamaknya.. teringat zaman si kakak dulu ..

Tetapi masih di dalam dilema…. Nak hantar una ke pra sekolah atau kekalkan una di taski abim ni aje… pendaftaran pra sekolah akan bermula bulan ogos nanti.

27 thoughts on “Daftar sekolah rendah tahun 1”

  1. Pingback: Persediaan buka sekolah 2014 | Puanbee.com

  2. bagus juga ke pra sekolah ni…sekurangnya ada persediaan awal untuk ke sekolah nanti…

    saya setem memang sentiasa ada dalam walet..

  3. haha..bahagia anak tak stress ke puanbee..tu la byk hal sgt duk fikir..mana nk fikir contest sunlight lagi..nak fikir pasal jamu jaman lagi..hahaha..

  4. bee ni kannn, kita baru je teringat dia dua hari semalam. tgk2 dia dah jengah kita dulu. thanks bee.

    una dh naik darjah 1, mcm mana la auni masuk sekolah nnt. harus aku jadi mcm ko bee, supermommy, aku nk jadi housewife…

    1. tu lah dia , rasa teringat aku terjah lah blog ko ch@

      una masuk tahun satu tahun 2014 nanti ch@ bukan tahun depan ye… supermommy n housewife meh join aku hehehhe

  5. Ibu Mifzal Arsyad

    Una lahir tahun bila bee? Akak pun nk daftarkan anak tp x pegi2 lg..huhu…msh delima memilih sekolah…hehr

    1. una lahir tahun 2007 , sini kalau daftar lambat nanti langsung kena hantar ke sekolah jauh2 dari rumah , sebab tu kena pergi awal.

  6. Daftar sekolah kena bawa stem dan sampul surat sekali ya, bulan lapan ni saya ada buat pengesahan anak untuk darjah 1 kena standby ni

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *