Nov
2012

Cerpen : Taubat Ku Taubat Nasuha

Salam , Saya cuma hendak beritahu kepada pembaca blog puanbee.com ini , bahawasanya saya kini telah menerima pelawaan blog denaihati.com untuk menulis cerpen di blog beliau. Kerjasama ini adalah untuk ke untungan dua pihak. Denaihati kini ada slot baru iaitu cerpen dan puanbee dapat menambah pembaca (curi pembaca denaihati sikit).

Taubat Ku Taubat Nasuha – Klik gambar di bawah untuk membaca semua episod cerpen ya!

taubat nasuha Banner

Terima kasih di ucapkan kepada admin denaihati tu .. sudi menjemput saya menulis di blog beliau. Bangga sikit rasa nya … Ye lah blog denaihati jika nak di bandingkan dengan blog puanbee.. perghh di ibaratkan langit dengan bumi jauhnya.

dslr laila 26 nov

Walau apa pun .. jika korang hendak mengikuti cerpen Taubat ku Taubat Nasuha . Saya akan sertakan link setiap Episod disini. Tapi mengikut perkiraan saya , episod nya tidaklah terlalu panjang , nama pun cerpen kan ?

 

Setelah habis cerpen ini , mungkin saya akan hasilkan cerpen lain mengikut ilham yang datang. Cerpen ni saya tulis dengan ilham yang datang. Tak boleh buka laptop terus nak tulis. Waaaa~

17 thoughts on “Cerpen : Taubat Ku Taubat Nasuha

  1. satu perkara yang akak nak bagi pendapat sikitlah..kalau boleh bee siarkan cerpen ni kat blog bee je lagi bagus kot..apa2 pun terpulanglah kat bee ye..akak cuma bagi pandangan..hehe :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge