Cerpen : Taubat Ku Taubat Nasuha

Salam , Saya cuma hendak beritahu kepada pembaca blog puanbee.com ini , bahawasanya saya kini telah menerima pelawaan blog denaihati.com untuk menulis cerpen di blog beliau. Kerjasama ini adalah untuk ke untungan dua pihak. Denaihati kini ada slot baru iaitu cerpen dan puanbee dapat menambah pembaca (curi pembaca denaihati sikit).

Taubat Ku Taubat Nasuha – Klik gambar di bawah untuk membaca semua episod cerpen ya!

taubat nasuha Banner

Terima kasih di ucapkan kepada admin denaihati tu .. sudi menjemput saya menulis di blog beliau. Bangga sikit rasa nya … Ye lah blog denaihati jika nak di bandingkan dengan blog puanbee.. perghh di ibaratkan langit dengan bumi jauhnya.

dslr laila 26 nov

Walau apa pun .. jika korang hendak mengikuti cerpen Taubat ku Taubat Nasuha . Saya akan sertakan link setiap Episod disini. Tapi mengikut perkiraan saya , episod nya tidaklah terlalu panjang , nama pun cerpen kan ?

Β 

Setelah habis cerpen ini , mungkin saya akan hasilkan cerpen lain mengikut ilham yang datang. Cerpen ni saya tulis dengan ilham yang datang. Tak boleh buka laptop terus nak tulis. Waaaa~

17 Comments

  1. mrs.yie 12 December 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 14 December 2012 Reply
  2. mrs.yie 12 December 2012 Reply
  3. Ladfe Amir 30 November 2012 Reply
  4. puan kutu 28 November 2012 Reply
  5. MaMa3Hero.com 27 November 2012 Reply
  6. Ummi Hanie 27 November 2012 Reply
  7. syaifuddin alias 27 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 November 2012 Reply
  8. sicantikmatahari 27 November 2012 Reply
  9. yanmie 27 November 2012 Reply
  10. sicantik matahari 27 November 2012 Reply
  11. Hafizul 27 November 2012 Reply
  12. Blog Keperawatan 27 November 2012 Reply
  13. ummiross 26 November 2012 Reply
  14. Jebeng Otaiβ„’ 26 November 2012 Reply
  15. Denaihati 26 November 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.