Cerita Daftarkan Anak Tahun 1

Seingat saya lah , semasa daftarkan si kakak masuk sekolah tadika dan sekolah tahun 1 dulu tak perlu pun bawa surat nikah , saya beru je daftar una pula untuk memasuki tahun 1 di sekolah yang sama dengan sekolah kakaknya , una akan mula bersekolah tahun 2014 nanti , lambat lagi tapi saya suka buat awal-awal , senang nanti tak perlu fikir banyak.

Part paling best, Saya tak sempat nak fotostat dan terlupa terus jer pergi ke sekolah untuk mendaftar una ke tahun 1 , sekali saya tanya ..

betul-betul nak sijil nikah ke ?

betul .. kenapa tak de sijil nikah ke ? (sambil perlahankan suara dan dekatkan muka dengan cermin tempat mendaftar)

eh , ada .. cuma saya lupa nak fotostat tadi.

Korang fikir tak apa yang saya fikir ? baru tanya pasal sijil nikah belum lagi cakap sijil nikah tu tak ada. So macam mana dengan orang yang tak ada sijil nikah ya ? Susahnya sekarang .. dulu tak perlu sijil nikah pun .Kecuali semasa nak daftar anak selepas bersalin , wajib bawak sijil nikah kan .. hehehe

Syarat bagi mendaftar Sekolah Rendah Tahun 1 Bagi Sesi 2013/2014Pautan link

Selepas dah berjaya daftar dapat lah cop macam dalam gambar di bawah ni πŸ™‚

daftar tahun 1 2014

55 Comments

  1. haider 22 March 2017 Reply
  2. bardboo 21 April 2012 Reply
  3. Ummi Hanie 20 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 20 April 2012 Reply
      • yun 18 September 2013 Reply
  4. dzuandiey 19 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 19 April 2012 Reply
      • dzuandiey 19 April 2012 Reply
  5. mie 19 April 2012 Reply
    • dzuandiey 19 April 2012 Reply
      • puanbeeAuthor 19 April 2012 Reply
        • dzuandiey 19 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 19 April 2012 Reply
  6. Norasikin 19 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 19 April 2012 Reply
      • bardboo 21 April 2012 Reply
    • sureez 18 March 2013 Reply
    • sureez 18 March 2013 Reply
      • yun 18 September 2013 Reply
  7. Hafizul 19 April 2012 Reply
    • dzuandiey 19 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 19 April 2012 Reply
  8. Ibu Mifzal Arsyad 19 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 19 April 2012 Reply
    • enoe 18 March 2013 Reply
  9. Budak Lanun 19 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 19 April 2012 Reply
  10. titan 19 April 2012 Reply
    • dzuandiey 19 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 19 April 2012 Reply
  11. Jebeng Otaiβ„’ 19 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 19 April 2012 Reply
  12. akubiomed 18 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 18 April 2012 Reply
    • dzuandiey 19 April 2012 Reply
      • puanbeeAuthor 19 April 2012 Reply
        • dzuandiey 19 April 2012 Reply
  13. ummiross 18 April 2012 Reply
  14. akubiomed 18 April 2012 Reply
  15. akhiyy 18 April 2012 Reply
  16. puan kutu 18 April 2012 Reply
    • akubiomed 18 April 2012 Reply
    • dzuandiey 19 April 2012 Reply
  17. kesoma.rai 18 April 2012 Reply
    • akubiomed 18 April 2012 Reply
  18. Denaihati 18 April 2012 Reply
    • akubiomed 18 April 2012 Reply
      • dzuandiey 19 April 2012 Reply
  19. Terbelog 18 April 2012 Reply
    • dzuandiey 19 April 2012 Reply
  20. anif 18 April 2012 Reply
    • dzuandiey 19 April 2012 Reply
  21. Qaseh Gifts 18 April 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.