AWAS! INI SEBAB WANITA HAMIL HARUS ELAK MAKAN SUSHI

AWAS! INI SEBAB WANITA HAMIL HARUS ELAK MAKAN SUSHI

Bagi wanita wanita yang sedang hamil tentu nak jaga kandungan sebaik mungkin agar anak yang di kandung nanti membesar dengan sihat & lahir dengan sempurna kan. Mana ada ibu bapa yang harap anak dalam kandungan menghadapi apa2 masalah kesihatan apatah lagi bila lahir. Semua mengharapkan yang terbaik. Sebab tu la kena jaga dari awal kandungan […]

JOM KENALI NAMA NAMA IKAN YANG ADA DI PASAR

JOM KENALI NAMA NAMA IKAN YANG ADA DI PASAR

Tak semua orang tahu nama nama & jenis ikan walaupun dia tahu memasak. Kadang kadang ada ikan yang nampak rupa macam sama tapi sebenarnya lain namanya. Penting untuk kita ambil tahu nama & jenis ikan ni sebab kadang kadang ada masakan yang tidak sesuai guna sebarangan ikan. Dia kena guna jenis tertentu saja. Mungkin cara […]

6 JENIS ROTI PALING TERKENAL DI DUNIA

6 JENIS ROTI PALING TERKENAL DI DUNIA

Siapa kata artis je boleh terkenal di dunia. Roti pun ada yang terkenal jugak ok. Selama ni kita hanya tahu makan roti tapi tak ramai yang kenal jenis jenis roti yang di makan. Bagi dia, semua jenis roti adalah roti jer hehehehe Tapi tak salah kita ambil tahu serba sedikit pasal roti ni. Ia juga […]