Gaya Hidup

TERBONGKAR CARA KURUS SECARA SEMULAJADI TANPA PRODUK

Manusia tak kira lelaki atau perempuan ramai yang mengimpikan tubuh badan yang lansing, cantik, tegap & bergaya. Jarang nak jumpa orang suka berbadan gempal & gelebeh cuma kadang kadang benda macam tu bukan pilihan. Ada orang berbadan gempal di sebabkan keturunan.. Memang boleh kurus cuma perlu komitmen, usaha, sabar & semangat yang kuat. Tapi gemuk …

TERBONGKAR CARA KURUS SECARA SEMULAJADI TANPA PRODUKRead More »

Mitos tentang sengugut benar tak benar berdasarkan pengalaman.

Sengugut adalah penyakit yang sangat istimewa khas untuk wanita sahaja. Sesetengah wanita sahaja akan merasai sakit sengugut ketika datang bulan. Saya yang dah tua masih lagi merasa sengugut dari zaman sekolah dulu sampai lah sekarang. Ada banyak sangat mitos atau pendapat orang tua-tua mahupun doktor pasal sengugut ni. Hampir ke semuanya tak betul pun. Kenapa …

Mitos tentang sengugut benar tak benar berdasarkan pengalaman.Read More »

DIY : Tempat gantung peralatan menjahit , gunting dan hiasan dengan bajet sangat minima .

  Assalamualaikum dan hai , apa khabar ? harap semua sihat lah kan .. selain sihat kita juga hidup tenang walaupun sesibuk mana pun. Sejak dah pindah rumah ni mood mendekorasi dan menatarias rumah menjadi-jadi. Sampai tahap guna drill berat tu sendiri , sebelum ni tunggu encik suami buatkan. Sekarang tak tunggu dah. Semangat berkobar …

DIY : Tempat gantung peralatan menjahit , gunting dan hiasan dengan bajet sangat minima .Read More »

8 Sebab Kenapa Anda Patut Melabur Dalam Jual Beli Tanah

Kebanyakan rakyat Malaysia sangat suka untuk mengubahsuai dan menjual semula rumah, atau membeli hartanah komersial dan persendirian untuk disewakan sebagai pelaburan dalam bidang hartanah. Bagaimanapun, ramai yang tidak peduli untuk melabur di lot tanah yang kosong. Mungkin ia tidak segah memiliki hartanah sewaan, tapi pelaburan di tanah kosong ini menawarkan potensi yang banyak. Tiada Apa …

8 Sebab Kenapa Anda Patut Melabur Dalam Jual Beli TanahRead More »