Membeli belah di ikea – reward diri

Membeli belah di ikea – reward diri

Assalamualaikum .. tajuk kali ini reward diri pula. Siapa suka reward diri sendiri ? atau siapa yang kata itu semua alasan je nak shopping ? Dulu saya jenis ada duit simpan untuk kecemasan konon nya. Kemudian duit habis juga. Lepas tu dah selalu sangat agaknya duk fikir kecemasan tu sampaikan macam doa pula. Malangnya di […]

Mitos tentang sengugut benar tak benar berdasarkan pengalaman.

Sengugut adalah penyakit yang sangat istimewa khas untuk wanita sahaja. Sesetengah wanita sahaja akan merasai sakit sengugut ketika datang bulan. Saya yang dah tua masih lagi merasa sengugut dari zaman sekolah dulu sampai lah sekarang. Ada banyak sangat mitos atau pendapat orang tua-tua mahupun doktor pasal sengugut ni. Hampir ke semuanya tak betul pun. Kenapa […]

DIY : Tempat gantung peralatan menjahit , gunting dan hiasan dengan bajet sangat minima .

DIY : Tempat gantung peralatan menjahit , gunting dan hiasan dengan bajet sangat minima .

  Assalamualaikum dan hai , apa khabar ? harap semua sihat lah kan .. selain sihat kita juga hidup tenang walaupun sesibuk mana pun. Sejak dah pindah rumah ni mood mendekorasi dan menatarias rumah menjadi-jadi. Sampai tahap guna drill berat tu sendiri , sebelum ni tunggu encik suami buatkan. Sekarang tak tunggu dah. Semangat berkobar […]

8 Sebab Kenapa Anda Patut Melabur Dalam Jual Beli Tanah

8 Sebab Kenapa Anda Patut Melabur Dalam Jual Beli Tanah

Kebanyakan rakyat Malaysia sangat suka untuk mengubahsuai dan menjual semula rumah, atau membeli hartanah komersial dan persendirian untuk disewakan sebagai pelaburan dalam bidang hartanah. Bagaimanapun, ramai yang tidak peduli untuk melabur di lot tanah yang kosong. Mungkin ia tidak segah memiliki hartanah sewaan, tapi pelaburan di tanah kosong ini menawarkan potensi yang banyak. Tiada Apa […]

Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016

Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016

Assalamualaikum , Siapa yang ada pergi ke Milo Champions Clinic 2016 nih ? Tegur-tegur lah kita kalau terserempak ye. Saya daftarkan 2 orang anak iaitu husna dan laila. Kalau boleh nak daftarkan semua je , tapi si sulung dengan si bongsu umur tidak menepati syarat. So simpan sikit gambar di sini. Korang nak tengok live […]