By Puanbee

DIY : Tempat gantung peralatan menjahit , gunting dan hiasan dengan bajet sangat minima .

  Assalamualaikum dan hai , apa khabar ? harap semua sihat lah kan .. selain sihat kita juga hidup tenang walaupun sesibuk mana pun. Sejak dah pindah rumah ni mood mendekorasi dan menatarias rumah menjadi-jadi. Sampai tahap guna drill berat tu sendiri , sebelum ni tunggu encik suami buatkan. Sekarang tak tunggu dah. Semangat berkobar …

DIY : Tempat gantung peralatan menjahit , gunting dan hiasan dengan bajet sangat minima .Read More »

Realisasikan impian

Impian nak pindah rumah dah pun tercapai allhamdulillah . Tetapi . YA! ianya datang serentak dengan dugaan lain. Ini jalan yang Allah beri untuk diriku yang hina ini. Dugaan yang datang tersirat seribu satu pengajaran. Masa ini kita kenal erti “hitam putih kehidupan” , kita menyelami erti ” rambut sama hitam hati lain lain ” …

Realisasikan impianRead More »

Syamim 3 tahun – 11.11.16

Assalamulaikum , syamim dah masuk 3 tahun pada 11.11.16. Cepat nya masa berlalu kan. Sekarang ni syamim masi lagi menyusu susu ibu. Tak mau air / susu lain. Bercakap agak pelat. Tetapi syamim menjadi anak paling romantik , paling sweet talking , paling pandai memuji orang. Pampers masih lagi pakai. Berapa hari dah cuba ceraikan …

Syamim 3 tahun – 11.11.16Read More »

Kamus kasut

Assalamualaikum dan hai , terjumpa gambar ni di pinterest. Banyak nya jenis kasut ye .. Di antara semua , saya cuma ada sepasang kasut Dr. Marteen , Sepasang kasut Converse , Sepasang Wedges , Sepasang kasut Sukan dan sepasang Flip Flops. Lain dari tu tak pernah pakai derrr.. ¬†Yang selalu tukar pun wedges dan selipar …

Kamus kasutRead More »