Cari Kasut Sekolah

Bulan april dah kena tukar kasut sekolah si kakak nih , dulu tahan juga 6 bulan sekarang 4 bulan jek kaki dah tak muat dalam kasut lama , biasalah .. kalau beli sesuatu untuk seorang jek .. lagi dua orang tu akan buat drama , kelakar pun ada .. kesian pun ada .. tapi larat ke nak ikut jek kata anak-anak ni..

cuba kasut sekolah

Cuba kasut sekolah time tengah-tengah tahun ni susah nak dapat saiz lah .. kalau hujung tahun senang .. banyak pilihan saiz , bentuk dan kedai yang menjual. Tapi sekarang agak susah nak cari kedai kasut sekolah , dah berkenana saiz tak de pulak..

cuba jugak

Baby pun nak jugak , tapi tak pe .. baby cuba-cuba jek .. cubalah sampai satu kedai tu tak pe .. ibu tak kisah ..Tapi ibu tak kan beli , baru jek kot beli 2 pasang kasut tuk baby 2 bulan lepas.. huhu…lepas tu balik rumah pesan kat ayah dia , “ayah beli kasut lalia tau ” dah ayah keluar dan balik tanya pulak “dah ambik kasut laila ?” punya dia nak kasut tu … kesian pulak .. tapi nanti jek lah …

muncung panjang tak ingat ..

Ibu una nak kasut jugak” ok .. tapi hujung bulan boleh ? hahaha bankrap lah ibu kalau gini .. nih pun baru jek beli selipar , kasut jer belum .. nanti lah ekkk ..

merajuk sudah

So merajuklah si muncung tadi .. kelakar lah pulak .. nanti beli lah bila dah sampai masa nak beli .. asyik nak membeli jek , duit tinggi gunung pun habis ..pakai nya tidak .. kasut banyak sangat dirumah ni , kasut si kakak yang dulu – dulu pun ada lagi tau , leh turun ke una , kasut una dulu-dulu turun ke baby , tapi tu lah anak-anak nih .. tak nak de pakai bekas kakaknya ..

haishh ..

43 Comments

  1. puanema 25 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 5 May 2012 Reply
  2. Juan 24 April 2012 Reply
  3. puan kutu 24 April 2012 Reply
  4. azmanisma 24 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 April 2012 Reply
    • Juan 24 April 2012 Reply
  5. Nurul 24 April 2012 Reply
  6. kesoma.rai 24 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 April 2012 Reply
  7. madammondoq 24 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 April 2012 Reply
  8. Akulah.com 24 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 April 2012 Reply
  9. Ummi Hanie 24 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 April 2012 Reply
  10. muazfaris 24 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 April 2012 Reply
  11. Denaihati 23 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 April 2012 Reply
  12. samanosuke_04 23 April 2012 Reply
  13. mama adam 23 April 2012 Reply
  14. azura 23 April 2012 Reply
  15. Azie 23 April 2012 Reply
  16. Hafizul 23 April 2012 Reply
  17. yanmie 23 April 2012 Reply
  18. rahman 23 April 2012 Reply
  19. segalabenda 23 April 2012 Reply
  20. ummiross 23 April 2012 Reply
  21. mama pipie 23 April 2012 Reply
  22. hafizal 23 April 2012 Reply
  23. shraqs 23 April 2012 Reply
  24. akubiomed 23 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 April 2012 Reply
      • akubiomed 24 April 2012 Reply
  25. Ibu Mifzal Arsyad 23 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 April 2012 Reply
  26. anif 23 April 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 April 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.