Virgin Coconut Oil - Softgel Capsules

Cara Pengambilan VCO Softgel

**HOT MARKET**
Virgin Coconut Oil – Softgel Capsules
60 Softgel Capsules / 500mg each
RM 39.90 (Semenanjung Malaysia)
RM 43.90 (Sabah dan Sarawak)

UNTUK ORDER SILA KE :    http://vcocatalystblog.blogspot.com/

ATAU : SMS / WHATSAPP : 011-32095406

Virgin Coconut Oil - Softgel Capsules
Virgin Coconut Oil – Softgel Capsules

1-2 kali sehari (1 x pagi dan 1 x malam)

2-Juga boleh diambil 2 biji kapsul sekaligus

3-Ia dalam bentuk kapsul lembut yang mudah ditelan

4-Boleh disapu ke muka 2 atau 3 kali seminggu sebelum tidur (dengan menyucuk kapsul lembut dengan menggunakan jarum)

5-Seelok-eloknya ambil bersama air suam/air kosong

6-Dan minum banyak air kosong

Jika anda konsisten mengambil kapsul ini, InsyaAllah kesannya akan diperoleh dalam masa yang singkat tetapi ia juga bergantung kepada sistem/hormon individu tersebut. Kesan-kesan sampingan juga adalah berlainan bagi setiap individu mengikut masalah yang dihadapi.

NFO VCO : AMAT SESUAI UTK IBU MANGANDUNG , ORANG YANG BERDENGKUR DAN JUGA YANG SEDANG DIET SEPERTI PB

( 1 )-APA ITU VCO ? ‘VIRGIN COCONUT OIL’

( 2 ) – KEBAIKKAN DAN KHASIAT VCO

( 3 ) – PENGAMBILAN VCO BAGI WANITA HAMIL

( 4 ) – CARA PENGAMBILAN VCO SOFTGEL

( 5 )- HARGA VCO SOFTGEL / ORDER VCO

puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

34 thoughts to “Cara Pengambilan VCO Softgel”

  1. kak sya pun nak cuba gak…skrg ni kak sya makan spirulina keluaran Elken…tp itula..mahal sgt…

    kalau kak sya nk cuba nanti kak sya contact bee yea…

    selamat hari raya

    1. salam kak…
      cara mkn yg sbnar mcm mane yer?
      adkah slps mkn…dan seelok2nye diambil 2x sehari atau sbliknye yer?

  2. Pingback: Kontest Menang Duit Raya 2011 | deCrewz [dot] com
  3. puanbee terima kasih sbb respon sume pertanyaan sy
    insyaALLAH dlm mse terdekat nie sy nk order ngn puan bee
    first time sy nk mkn suplemen ..hehe teruja ngn khasiat VCO ! 🙂
    sblom tu,if la after few years, kite behenti mkn VCO nie,ade kesan negatif ape2 x?

        1. lelaki dan perempuan boleh makan VCO ni ain, kalau lelaki pun boleh mengurangkan kolesterol dan dengkuran sewaktu tidur… ehemmm sila rekomen ke kawan2 ye

  4. Pingback: DUIT RAYA RM1000 UNTUK BLOGGER DAN KAKI FACEBOOK | illustrasiaku.com
  5. Pingback: Cara Jadi Agent VCO | PuanbeeDOTcom
  6. Pernah baca ttg produk ni & khasiatnye. Cuma, bEe lum berkesempatan lagi nak mencuba sbb sedang menghabiskan supplement yg ada 😀

    1. nanti dah habis tukar yg ni .. VCO memang best .. bagi akk kan kalau nk beli tu biar lah tahan sebulan dn tk mahal sgt huhu nanti tak boleh amalkan .. kalo tk amalkan mana nk dapat hasilnya .. yer idok ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *