Cantiknya Dataran Merdeka Di Waktu Malam

Malam semalam lepas pergi majlis kenduri kawan , singgah sekejap di Dataran Merdeka , saya adalah orang yang susah nak merayap di waktu malam kalau tak ada apa-apa hal , jadi memang tak pernah tengok pemandangan Dataran Merdeka pasa waktu malam. Sejak bila Dataran Merdeka ada pemandangan cantik begini ?

Nanti kita google :p

gambar dataran merdeka

Teruja tak tengok banggunan lama yang bersejarah di hiasi warna warni lampu berselang seli ?

Yes saya teruja sangat-sangat. Kalau ada masa pergi lah bawa famili ke sana. Duduk-duduk aje tak de buat apa pun.

Semalam Euro akhir kan ? punya ramai manusia dah menunggu seawal jam 7 malam di padang Dataran Merdeka untuk menyaksikan perlawanan bola sepak Euro 2012 akhir , tapi malangnya pemandangan di rosakkan oleh aktiviti yang tak sedap mata memandang, oleh ‘orang kita’.

Jadinya saya singgah ambil gambar sekejap je lah .. lepas tu balik ke pejabat EnKay.

About puanbee

Seorang anak , isteri dan ibu. Mempunyai 4 orang cahaya mata. Berumur 30-an , Suri rumah sepenuh masa tetapi mempunyai perniagaan online. Segala terguran dan komen boleh terus hubungi admin melalui EMAIL.

Comments

  1. Tiap2 hari lalu depan nih he3..

  2. Yaaaa memang comel sekali dengan hiasan lampu mcm tu..bila la nak smp kat sini..haha

  3. mmg menarik..lagik2 design bgunan tu yg agak lama..huhu

  4. awat sepanjang saya lalu sana, saya tak perasan pun pasal nie

  5. pehh, lawa. lawa..

  6. dah lama juga tak sampai sini waktu malam, memang terpesona. model tu pandang tepi pulak…heee

  7. Pasang lampi lip lap yang boleh tukar akan menaikkan suasana.

  8. Sebenarnya cantik orang yang menembak ni :)

  9. memang cantik bila dia letak lampu berwarna warni camtu…yang tak cantiknya bila mat rempit bersepah kat Dataran ni…hurm

  10. cantiknya… hihi… kalau sempat nak singgah la nanti… Esok kami ikut abah Alya gi kursus kat BAngi.. Hari tu tak jadi… Ada peluang agak2 leh jumpa tak?? :)

  11. Wow!!, memang cantik ni bee, dah lama ummi tak kesana..

  12. Bila dipasang lampu-lampu, bangunan lama jadi cantik! 😀

Speak Your Mind

*