Jul
2012

Cantiknya Dataran Merdeka Di Waktu Malam

Malam semalam lepas pergi majlis kenduri kawan , singgah sekejap di Dataran Merdeka , saya adalah orang yang susah nak merayap di waktu malam kalau tak ada apa-apa hal , jadi memang tak pernah tengok pemandangan Dataran Merdeka pasa waktu malam. Sejak bila Dataran Merdeka ada pemandangan cantik begini ?

Nanti kita google :p

gambar dataran merdeka

Teruja tak tengok banggunan lama yang bersejarah di hiasi warna warni lampu berselang seli ?

Yes saya teruja sangat-sangat. Kalau ada masa pergi lah bawa famili ke sana. Duduk-duduk aje tak de buat apa pun.

Semalam Euro akhir kan ? punya ramai manusia dah menunggu seawal jam 7 malam di padang Dataran Merdeka untuk menyaksikan perlawanan bola sepak Euro 2012 akhir , tapi malangnya pemandangan di rosakkan oleh aktiviti yang tak sedap mata memandang, oleh ‘orang kita’.

Jadinya saya singgah ambil gambar sekejap je lah .. lepas tu balik ke pejabat EnKay.

13 thoughts on “Cantiknya Dataran Merdeka Di Waktu Malam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge