Cantiknya Dataran Merdeka Di Waktu Malam

Malam semalam lepas pergi majlis kenduri kawan , singgah sekejap di Dataran Merdeka , saya adalah orang yang susah nak merayap di waktu malam kalau tak ada apa-apa hal , jadi memang tak pernah tengok pemandangan Dataran Merdeka pasa waktu malam. Sejak bila Dataran Merdeka ada pemandangan cantik begini ?

Nanti kita google :p

gambar dataran merdeka

Teruja tak tengok banggunan lama yang bersejarah di hiasi warna warni lampu berselang seli ?

Yes saya teruja sangat-sangat. Kalau ada masa pergi lah bawa famili ke sana. Duduk-duduk aje tak de buat apa pun.

Semalam Euro akhir kan ? punya ramai manusia dah menunggu seawal jam 7 malam di padang Dataran Merdeka untuk menyaksikan perlawanan bola sepak Euro 2012 akhir , tapi malangnya pemandangan di rosakkan oleh aktiviti yang tak sedap mata memandang, oleh ‘orang kita’.

Jadinya saya singgah ambil gambar sekejap je lah .. lepas tu balik ke pejabat EnKay.

13 Comments

  1. azman 4 July 2012 Reply
  2. Hafizul 4 July 2012 Reply
  3. Jebeng Otai™ 3 July 2012 Reply
  4. Bro Framestone 3 July 2012 Reply
  5. titan 3 July 2012 Reply
  6. Denaihati 2 July 2012 Reply
  7. akubiomed 2 July 2012 Reply
  8. ProfHariz 2 July 2012 Reply
  9. daddydee 2 July 2012 Reply
  10. zie fauzi 2 July 2012 Reply
  11. ummiross 2 July 2012 Reply
  12. anif 2 July 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.